شناسه خبر:60588
1401/7/7 08:54:23

سپهرغرب، گروه خبر: سخنگوی ستاد بزرگداشت چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس استان کرمانشاه از برگزاری تئاتر خیابانی با موضوع طنز در جبهه با توجه به حلول ماه ربیع‌الاول در شهرستان‌های استان خبر داد.

مهدی بداغی با اشاره به برنامه‌های اجرایی ششمین روز از هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سال 1401 با شعار «ما مقاوم هستیم» درحال برگزاری است.
وی از برپایی نمایشگاه کتاب با عنوان کتاب‌های دفاع مقدس استان و شهدا و حضور زنان و بانوان در دفاع مقدس در مدارس استان خبر داد و افزود: کتاب‌ها با 40 درصد تخفیف در مدارس استان در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
برگزاری یادواره شهدای روانسر و تجلیل از پیش‌مرگان کُرد مسلمان، برگزاری یادواره شهدای شهرستان کنگاور، سخنرانی پیشکسوتان دفاع مقدس در مدارس استان، یادواره شهدای عشایر استان و سخنرانی ائمه جمعه در نماز مغرب و عشاء با موضوع نقش مساجد و روحانیون در دفاع مقدس، از دیگر برنامه‌های اجرایی امروز است که سخنگوی ستاد بزرگداشت چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس استان کرمانشاه به آن‌ها اشاره کرد.
وی از برگزاری تئاتر خیابانی با موضوع طنز در جبهه با توجه به حلول ماه ربیع‌الاول در راستای شاد کردن مردم خبر داد و افزود: رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس درخصوص تاریخ شفاهی رزمندگان و پیشکسوتان، مادران و همسران و همچنین خواهران شهدا خواهیم داشت.

شناسه خبر 60588