شناسه خبر:82300
1403/2/20 04:40:51

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با رشد 3.1 درصدی آمار مشتریان فعال سرویس ADSL تا پایان سال 1402، رتبه نخست کشوری این شاخص به منطقه کردستان تعلق گرفت.

آزاد حکمت با اعلام اینکه برای تحقق اهداف شاخص مشتریان فعال سرویس ADSL، پروژه‌ها و اقدامات زیرساختی در دو بخش کمی و کیفی در استان صورت گرفته است، اظهار کرد: با افزایش آمار مشتریان فعال این سرویس مخابراتی از 107هزار و 853 به 111 هزار و 243 مشترک، این منطقه موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد.

وی اضافه کرد: بر اساس ارزیابی درصد تحقق برنامه‌ها و اهداف رشد مشتریان فعال ADSL توسط شرکت مخابرات ایران، رشد 3.1 درصدی مشتریان فعال سرویس ADSL در نقاط شهری و روستایی استان، بیانگر توجه و همت این مجموعه در راستای ارائه خدمات با کیفیت و بهبود عملکرد این سرویس است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به مشتریان فعال سرویس ADSL در استان خاطرنشان ساخت: این مهم با تلاش همکاران منطقه و فراهم نمودن شرایط لازم برای واگذاری این سرویس با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به متقاضیان تحقق یافته است.

حکمت عنوان کرد: علی‌رغم برخی مشکلات، این منطقه در راستای ارائه سرویس‌های با کیفیت و ایجاد زیرساخت‌ها به‌منظور تأمین و ظرفیت‌سازی پورت‌های جدید ADSL از تمام پتانسیل‌های موجود در استان بهره گرفته است.

وی بیان کرد: از آنجایی که بهره‌مندی و استفاده مشتریان از سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات علاوه بر کاهش شکاف دیجیتالی و ارتقا سطح دانش و آگاهی مردم استان تاثیرگذار است، در رونق و توسعه اقتصاد دیجیتال و کسب و کارهای آنلاین نقش بسزایی دارد.

شناسه خبر 82300