شناسه خبر:81402
1403/1/28 15:05:53

گروه تلویزیونی سپاه بیت‌المقدس برای انجام تولیدات رسانه‌ای در حوزه سپاه کردستان با حضور فرمانده سپاه و مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان افتتاح شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران کردستان صبح امروز در افتتاحیه گروه تلویزیونی سپاه کردستان با تبریک عملیات وعده صادق اظهار کرد: با توجه به نیاز سازمان به تولیدات رسانه‌ای، ایجاد گروه تلویزیونی در اولویت‌های کاری ما قرار گرفت.

حجت‌الاسلام طاها توکلی گفت: تولیدات گروه تلویزیونی سپاه موید عملکرد و خدمات سپاه و روایتی از وضعیت و فرهنگ‌سازی موضوعات کانال سپاه و بسیج خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تولیدات باید متناسب با مأموریت‌های بسیج و سپاه و در بحث مفاهیم انقلابی، ایثار، شهید و شهادت باشد، افزود: در این زمینه ظرفیت‌های استان کردستان نیز باید مورد توجه باشد.

این مسئول با اشاره به تأمین مکان مناسب و نیروی انسانی گفت: تجهیزات اولیه فراهم شده اما مستلزم حمایت هستیم.

حجت‌الاسلام توکلی این گروه تلویزیونی را تریبون رسمی سپاه بیت‌المقدس خواند و گفت: محتواهای آن باید به تأیید کارشناس برسد و ملاحظات امنیتی و حفاظتی نیز رعایت شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: همه اقشار و یگان‌های مرتبط در این حوزه مأموریت دارند فرهنگ‌سازی کنند و به افکار عمومی انعکاس داده شود.

 

توکلی تصریح کرد: هر کاری نیازمند عناصر و تجهیزات تخصصی است بنابراین این گروه تلاش می‌کند در آینده یک گروه استاندارد در تراز اول را شکل و تثبیت کند.

شناسه خبر 81402