شناسه خبر:76620
1402/9/12 10:01:11

سپهرغرب، گروه ورزشی: تیم هیئت تیراندازی همدان در لیگ برتر تپانچه آقایان تا پایان هفته چهارم رقابت‌ها، با قرار گرفتن در رتبه دوم، عملکردی خیره‌کننده به نمایش گذاشته است.

شانزدهمین دوره لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور در شرایطی در دو رشته تفنگ و تپانچه درحال برگزاری است که امسال تیم هیئت همدان در رشته تپانچه آقایان تیم‌داری کرده و تا پایان هفته چهارم رقابت‌ها، بالاتر از تیم‌های نامدار در رده دوم جا خوش کرده تا عملکردی درخشان به منصه ظهور گذاشته باشد.

لیگ برتر سلاح‌های بادی کشور امسال با حضور هشت تیم در تفنگ زنان، هشت تیم در تفنگ مردان، هفت تیم در تپانچه بانوان و هشت تیم در تپانچه مردان، از 18 آبان‌ماه در بخش آقایان و 25 آبان‌ماه در بخش بانوان آغاز شده و تا پایان بهمن‌ماه ادامه دارد.

در تپانچه مردان هشت تیم هیئت تیراندازی همدان، هیئت البرز، دانشگاه پلیس، باشگاه نیروی زمینی ارتش، شهیدلطفی هوا فضای سپاه، باشگاه شرکت ملی حفاری، فولاد مبارکه سپاهان و هیئت خراسان رضوی حضور دارند.

روز گذشته هفته چهارم لیگ برتر تپانچه آقایان در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران و به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد که در آن هیئت خراسان رضوی برابر هیئت البرز به برتری رسید، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برابر هیئت همدان متوقف شد، باشگاه شرکت ملی حفاری از سد شهیدلطفی هوافضای سپاه گذشت و باشگاه نیروی زمینی ارتش برابر دانشگاه پلیس پیروز شد.

در دیدار فولاد مبارکه سپاهان و هیئت همدان به‌دلیل رد صلاحیت فنی سلاح یکی از ورزشکاران توسط ژوری مسابقات، سپاهان نتیجه را به حریف همدانی واگذار کرد و امتیاز حساس این هفته از لیگ برتر را از دست داد.

اما در هفته سوم که روز پنجشنبه و به میزبانی باشگاه شرکت ملی حفاری برگزار شد، هیئت البرز مغلوب هیئت همدان شد، تیم شهیدلطفی هوافضای سپاه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به‌ترتیب مقابل هیئت خراسان رضوی و دانشگاه پلیس به برتری رسیدند و باشگاه شرکت ملی حفاری از سد باشگاه نیروی زمینی ارتش گذشت.

تیم همدان با ترکیب سیدمهدی موسوی‌راضی، مهدی پورصالحی، ابراهیم برخورداری، محمدرضا محمودی، میلاد طالبی، پرهام برخورداری، علی حقی و با مربی‌گری سیدمهدی موسوی و سرپرستی صالح فریدی تا پایان هفته چهارم لیگ برتر تپانچه آقایان، با سه پیروزی، تنها یک شکست و 16 امتیاز، جایگاه دوم را از آنِ خود کرده و بالاتر از خود فقط تیم 20 امتیازی شرکت ملی حفاری را می‌بیند.

در شرایطی که تیم‌های قدرتمندی چون سپاهان و نیروی زمینی ارتش در جدول رده‌بندی پایین‌تر از هیئت همدان قرار دارند.

تیم هیئت همدان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر برابر شرکت ملی حفاری شکست خورد، اما در هفته دوم دانشگاه پلیس را از میان برداشت تا با تداوم روزهای خوب در هفته‌های سوم و چهارم، حالا رتبه دوم جدول را از آنِ خود کند.

شناسه خبر 76620