شناسه خبر:75674
1402/8/18 11:46:49

سپهرغرب-گروه ورزشی:رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: غفلت و چشم‌پوشی از استعدادیابی به ویژه در مدارس، آینده وزنه برداری کشور را به خطر می‌اندازد.

 
سجاد انوشیروانی روز چهارشنبه در نشست با اعضای هیئت وزنه‌برداری استان همدان اظهار کرد: استعدادیابی مقوله مهم در حوزه ورزش است و در این خصوص نیاز به همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی به خصوص آموزش و پرورش و شهرداری‌ها داریم.
وی بیان کرد: اگر نسبت به اهمیت استعدادها کم توجه باشیم چه بسا در آینده‌ای نزدیک شاهد قهرمان پروری و شکوفایی نخبه‌های رشته وزنه‌برداری کشور در میادین بین‌المللی نباشیم.
 
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری همدان ادامه داد: مدارس نسبت به استعدادیابی در رشته وزنه برداری باید همراه ما باشند و توقع داریم آموزش و پرورش و شهرداری به لحاظ همکاری در ارائه زیرساخت‌های لازم همکاری کنند.
 
انوشیروانی با اشاره به اینکه مشکلات در وزنه‌برداری زیاد است؛ افزود: در فدراسیون به صورت شبانه روزی در تلاش هستیم تا اتفاق‌های خوبی در این حوزه رقم بخورد اما این امر مستلزم توانمندی استان‌ها به‌عنوان بازوان اجرایی این رشته است.
 
وی ارتقای دانش فنی و علمی مربیان را از اولویت‌های این فدراسیون دانست و گفت: وزنه برداری برای رشد و پیشرفت به مربیان آکادمیک نیاز دارد.
 
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به وضعیت رشته وزنه برداری در همدان خاطرنشان کرد: با همدلی دلسوزان این رشته و با حمایت و تدبیر مدیرکل ورزش و جوانان، وزنه برداری همدان دوران بحرانی را پشت سر گذاشته و روزهای درخشانی پیش رو خواهد داشت.
 
مجمع انتخابات رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با حضور سجاد انوشیروانی؛ رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان همدان برگزار شد و امیر حسنی با کسب 15 رأی از مجموع 17 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به‌عنوان رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان انتخاب شد.
 

شناسه خبر 75674