شناسه خبر:71753
1402/5/1 11:15:31

شهید حمزه گودرزى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: همیشه آرزوى اهتزاز پرچم لااله‌الاالله و الله‌اکبر در جهان را از خداوند متعال داشته باشید.

«شهید»، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت‌جنت که هفت‌آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید»، همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌‌بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت، در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.

حالا می‌خواهیم هرروز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق، آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد به آن‌همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت. برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه درنظر آید.

تبرک لحظاتمان با شهید حمزه گودرزی:

انالله و انا الیه راجعون

درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامى و رهبر تمام جهان اسلام، این پیرمردى که مثل پیامبران تاریخ جهان را دگرگون ساخت، مکتب اسلام که سال‌ها بود به نیستى می‌رفت، با قیام امام و تزریق خون فرزندش و همسنگرانش، یکبار دیگر رشد کرد.

ضمن سلام به رزمندگان جبهه‌هاى جنگ، رزمندگانى که با تشخیص راه و هدف دست از مال ‌و پدر و مادر زن و فرزند برداشته‌اند و با نمودارى از اسلام، روانه جنگ شدند، آن هم جنگى که به هر فرد مسلمان واجب است (جنگ حق علیه باطل).

و سلام بر آن نوجوانانی که به حقانیت اسلام پى برده‌اند و داوطلبانه عازم جنگ می‌شوند و آن‌ها خود خوب تشخیص داده‌اند که اگر کشته شوند، چندین نوجوان دیگر راهشان را ادامه می‌دهند و با ریخته شدن خون خود، پیام ملت مستضعف ایران را به گوش جهانیان می‌رسانند.

سلام بر آن پیرمردان هفتاد ساله‌اى که دست از همه‌چیز می‌کشند و چون یاران باوفاى حسین به نبرد می‌روند و تا آخرین قطره خون خود پافشارى مى‌کنند تا با ریخته شدن خون خود، بتوانند خدمت کوچکى به اسلام و مکتب خود کرده باشند‌.

همچنین درود بر خانواده شهدا و مردانى که پشت جبهه‌ها به رزمندگان اسلام کمک می‌کنند و دوش به دوش برادران چه ازنظر مادى و معنوى و چه ازنظر دعا و مواد غذایى همکارى می‌کنند.

من حمزه گودرزى به‌عنوان یک خدمت‌گزار قصد دارم از این انقلاب و خاک خود دفاع کنم و یک وصیت با شما دارم و آن اینکه در پایان هر نماز دعا براى امام و رزمندگان و ظهور حضرت مهدى (عج) یادتان نرود. هر هفته یا هر ماه نیز به خانواده شهدا سرکشى کنید، همیشه آرزوى اهتزاز پرچم لااله‌الاالله و الله‌اکبر در جهان را از خداوند متعال بخواهید.

در پایان سخنى کوتاه با خانواده خود دارم، اگر کشته یا اسیر شدم، نگرانى و ناراحتى نداشته باشید، چون پى برده‌ام که این راه حق است و آن را انتخاب کرده‌ام.

 

 

شناسه خبر 71753