شناسه خبر:69520
1402/3/6 10:27:45

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اعلام کرد: کردستان در نهم خرداد سال جاری میزبان چهاردهمین رویداد ملی هم افزایی نهادمند اجتماعی جوانان همنا خواهد بود.

حامد جولایی اظهار کرد: چهاردهمین رویداد ملی «همنا» به‌منظور توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد و در راستای ایجاد وحدت رویه و فصل مشترک در جهت انجام فعالیت برای اقدامات قانونی سمن‌ها در نهم خرداد سال جاری به میزبانی استان کردستان برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر این موضوع که برگزاری رویداد ملی همنا، کمک ارزشمندی به‌منظور وحدت رویه اجرایی، عملیاتی و توانمندسازی سمن‌ها محسوب می‌شود، گفت: این رویداد به عنوان چتر حمایتی برای همه جوانان فعال اجتماعی استان قلمداد و برگزاری این رویداد نیز زمینه مناسبی برای هم‌افزایی تشکل‌ها است چراکه حضور سایر تشکل‌های مردم نهاد جوانان استان کردستان که در دیگر دستگاه‌های متولی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند وجه تمایز این رویداد آموزشی است.
وی در خصوص اهداف برگزاری این رویداد گفت: این رویداد بر دو مولفه ارتقاء کیفیت آموزش‌های عمومی تشکل‌های جوانان و همچنین گفت‌وگوی چهره به چهره مدیران و کارشناسان حوزه جوانان با فعالین حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی تأکید دارد و تلاش می‌کند ضمن افزایش مهارت‌های عمومی تشکل.ها و سمن‌های جوانان، دغدغه‌ها و مشکلات آنان در استان را شناسایی کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان افزود: حمایت‌های مالی وزارت ورزش و جوانان از سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های جوانان، منوط به شرکت دبیران سازمان‌ها در این رویداد آموزشی است و حضور پرتعداد سازمان‌های مردم نهاد در این رویداد که به طور قطع اتفاقات مثبتی برای استان خواهد داشت، مورد تأکید است.
چهاردهمین رویداد ملی همنا، با همت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و با حضور تشکل‌ها و سمن‌های جوانان دارای مجوز از استانداری، فرمانداری‌ها، ورزش و جوانان، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و فراجا بصورت یک روزه در نهم خرداد سال جاری در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار خواهد شد.

شناسه خبر 69520