شناسه خبر:67893
1402/1/27 07:59:43

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی گفت: یک‌هزار و 510 تن گوشت مرغ منجمد از ابتدای بهمن ماه سال گذشته تا کنون در این استان توزیع شد.

« عباس صالحی » روز شنبه افزود: یک‌هزار و 200 تن مرغ منجمد از ابتدای بهمن‌ماه تا پایان سال گذشته و 310 تن نیز از ابتدای سال جاری تاکنون با قیمت تنظیم بازار، حمایت از مصرف کنندگان و جلوگیری از افزایش قیمت این محصولات در استان مرکزی توزیع شد.

وی ادامه داد: 560 تن گوشت قرمز شامل 435 تن گوشت گوساله و 125 تن گوشت گوسفندی نیز در راستای حمایت از مصرف کنندگان در طرح تنظیم بازار شب عید از ابتدای بهمن ماه تا پایان سال گذشته توسط اداره کل پشتیبانی دام استان مرکزی در استان توزیع شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی خاطرنشان کرد: 700 تن گوشت گوساله و گوسفندی نیز سال گذشته توسط اداره کل پشتیبانی امور دام این استان در راستای حمایت از تولیدکنندگان از دامداران استان خریداری و مطالبات دامداران نیز با تهاتر نهاده مورد نیاز آنان تسویه شد.

صالحی افزود: یک هزار و 500 تن گوشت مرغ نیز در سه مرحله توسط اداره کل پشتیبانی امور دام استان مرکزی از مرغداران استان خریداری و مطالبات مرغداران در 2 مرحله به صورت نقدی و یک مرحله با تهاتر نهاده مورد نیاز آنان تسویه شد.

وی اظهار داشت: گوشت مرغ و قرمز به میزان کافی در استان مرکزی ذخیره سازی شده و انتهای سال گذشته علاوه بر تامین گوشت مورد نیاز استان گوشت مورد نیاز برخی از استان‌های کشور نیز توسط اداره کل پشتیبانی امور دام این استان تامین شد.

 

شناسه خبر 67893