شناسه خبر:67321
1401/12/25 09:51:52

سپهرغرب، گروه خبر - شهره کرمی: نابسامانی تیم پاس این‌بار دامان بانوی سرپرست خانوار همدانی که مسئولیت تهیه غذای تیم را برعهده داشت، گرفته؛ این درحالی است که به‌دلیل عقد قرارداد بین مدیرعامل اسبق و این خانم، مدیرعامل فعلی آن را مرتبط با شخص می‌داند!

سمیه میرزایی‌کسبی در گفت‌وگو با سپهرغرب با اشاره به اینکه حدود چهار ماه پیش مدیرعامل سابق باشگاه پاس همدان با بنده درخصوص پخت غذا برای وعده ناهار و شام تیم قراردادی منعقد کرده است، گفت: دوبار تنخواه به مبالغ 10 میلیون تومان و سه میلیون تومان دریافت کرده‌ام، اما بعد از آن پولی به من پرداخت نشده و حساب‌هایم روی هم جمع شده است.
وی با بیان اینکه درحال حاضر وقتی برای دریافت بدهی خود به این باشگاه مراجعه می‌کنم مدیرعامل جدید با من تسویه حساب نمی‌کند، اظهار کرد: در بازی چند هفته پیش این تیم درنظر داشتم روی زمین بنشینم و اجازه بازی ندهم، اما سرمربی و پزشک تیم از من خواستند این کار را نکنم و من هم قبول کردم تا بتوانم طلبم را از این باشگاه بگیرم.
میرزایی‌کسبی با تأکید بر اینکه من سرپرست خانوار هستم و همسر و فرزندم زیر پوشش بهزیستی هستند، اذعان کرد: درحال حاضر با تغییر مدیرعامل باشگاه پاس و حضور آقای عابری‌منصور با وجود تعهدی که درخصوص باشگاه دارد و به دیگر اعضای باشگاه پرداختی داشته، اما هزینه بنده را هنوز پرداخت نکرده است.
این بانوی سرپرست خانوار همدانی از پیگیری‌های خود برای بازپس‌گیری حقوقش سخن گفت و افزود: در اداره ورزش و جوانان که کسی نپذیرفت با بنده صحبت کند و اعلام کردند به ما مرتبط نیست و به من گفته شد این باشگاه خصوصی بوده؛ درحالی که این اداره یکی از اعضای هیئت‌امنای باشگاه است.
میرزایی‌کسبی در ادامه خاطرنشان کرد: چطور اداره کل ورزش و جوانان برای سایر امور حضور دارد، اما برای گرفتن حق بنده منکر ارتباط با تیم پاس می‌شود؟
وی با بیان اینکه مدیرعامل جدید در پاسخ به من می‌گوید باید طلبم را از آقای رضوی دریافت کنم، گفت: من برای مشکل خود به استانداری نیز مراجعه کرده‌ام که پس از پاس‌کاری به بخش‌های مختلف، سرانجام دفتردار استاندار به من بی‌احترامی کرد و پیگیری‌هایم مؤثر نبود.
این خانم سرپرست خانوار با تأکید بر اینکه بنده برگه قرارداد خود با این باشگاه را که با امضای آقای رضوی مدیرعامل اسبق است را دارم، اظهار کرد: این قرارداد با باشگاه پاس است، اما به من گفته می‌شود باید طلبم را از آقای رضوی دریافت کنم و از مدیرعامل جدید باشگاه پاس گرفته تا سایر مسئولین، در پاسخ به من درخصوص دریافت حق خود بیان می‌کنند به ما مربوط نیست!
میرزایی‌کسبی خاطرنشان کرد: افرادی که بنده از آن‌ها اجناسی همچون برنج خرید کرده‌ام به درب خانه‌ام مراجعه و برای من و همسرم ایجاد مزاحمت می‌کنند، درحالی که باشگاه پاس باید با من تسویه حساب کند تا بتوانم طلب‌های خود را بپردازم.
   احقاق حق با بی‌احترامی
وی تصریح کرد: چرا من باید برای گرفتن حق خودم بی‌حرمتی و بی‌احترامی بشنوم؟ آیا تهیه کردن غذا برای تیم با وجود داشتن قرارداد، اشتباه بوده است؟ من با احترام غذا را به آن‌ها تحویل داده‌ام، چرا اکنون باید برای این موضوع و گرفتن حق خودم دردسر بکشم؟ میزان طلب من 120 میلیون و 500 هزار تومان است؛ البته مبلغ هشت میلیون تومانی که بابتش محیط را نظافت کرده‌ام، نمی‌خواهم و فکر می‌کنم منزل خودم را تمیز کرده‌ام.
با توجه با آنچه بیان شد، با حمیدرضا عابری‌منصور، مدیرعامل جدید باشگاه پاس همدان گفت‌وگو کرده‌ایم تا ببینیم موضوع چگونه بوده است که در ادامه نتیجه را می‌خوانید:
مدیرعامل جدید باشگاه پاس همدان با بیان اینکه موضوع خانم میرزایی‌کسبی به من ارتباطی ندارد، گفت: این خانم چک خود را دریافت کرده و با آقای رضوی در این خصوص صحبت کرده است.
حمیدرضا عابری‌منصور با اشاره به اینکه خانم میرزایی‌کسبی از زمانی که برای ما کار کرده حق‌الزحمه خود را گرفته است، اظهار کرد: مقداری از پول وی که حدود 10 تا 20 میلیون است، مربوط به اداره ورزش و هیئت فوتبال بوده و مابقی پول خود را دریافت کرده و شلوغ کردن‌هایش به تحریک آقای رضوی است.
وی با کلاهبردار خواندن آقای رضوی مدیرعامل اسبق، اذعان کرد: حضور این خانم در ادارات و روزنامه‌ها با درخواست آقای رضوی است، درحالی که خانم نامبرده از مدیرعامل اسبق چک دریافت کرده و با تیم پاس قرارداد داشته است.
این مقام مسئول در پاسخ به سؤال خبرنگار سپهرغرب درخصوص اینکه آیا سایر طلب‌های قبلی ازجمله مطالبات بازیکنان تیم پاس نیز به‌دلیل داشتن قرارداد با آقای رضوی غیر قابل وصول است؟ گفت: بله، قرارداد ایشان با شخص بوده؛ هر زمان دولت به این باشگاه پولی پرداخت کرد، شما با من تماس بگیرید تا با این خانم تسویه حساب کنم.
عابری‌منصور تأکید کرد: مدیرعامل باشگاه از جیب خودش هزینه می‌کند؛ من نه با این خانم قرارداد بسته‌ام و نه او را می‌شناسم. درحال حاضر هم بنده از وی غذا برای باشگاه خرید نمی‌کنم.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان در پایان گفت: شما به‌لحاظ قانونی اجازه نوشتن در این خصوص را ندارید. آقای رضوی نسبت به این خانم تعهد دارد و به پاس هیچ ارتباطی ندارد؛ هر شخصی که قرارداد داشته، باید از راه قانونی پیگیری کند.
گفتنی است، این بانوی سرپرست خانوار قراردادی در دست دارد که در آن توضیح کافی درخصوص نحوه قرارداد وجود ندارد که متأسفانه با توجه به مطلع نبودن افراد، این‌دست قراردادها در جامعه کم نیستند. قراردادی که در آن فقط نوشته شده تفاهم‌نامه همکاری بین این فرد با باشگاه پاس برای آشپزی تیم به مدت یک فصل، البته باید دید چرا هیچ نظارتی بر این‌گونه قراردادها نیست؟ امید است مسئولین ذی‌ربط در این خصوص کاری انجام دهند.

شناسه خبر 67321