شناسه خبر:65598
1401/11/11 10:13:53

سپهرغرب، گروه ورزشی: دبیر هیئت فوتبال استان همدان از برگزاری مسابقات فوتبال مناطق کشور در دو رده سنی به میزبانی همدان خبر داد.

علیرضا بلالی اظهار کرد: مسابقات فوتبال مناطق کشور در رده‌های سنی مختلف برگزار خواهد شد که همدان در دو رده سنی میزبانی این مسابقات را بر عهده گرفته است.
وی عنوان کرد: مسابقات فوتبال رده نونهالان مناطق کشور با حضور تیم‌های آریان همدان، شهدای سرپل ذهاب، آبی‌پوشان ایلام، آبیدر سنندج و آکادمی ذوالفقارنسب از هفدهم تا بیست‌وسوم بهمن‌ماه به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.
دبیر هیئت فوتبال استان همدان ادامه داد: همچنین مسابقات فوتبال رده جوانان مناطق کشور نیز با حضور تیم‌های شهید امینی همدان، ستارگان آبی ایلام، شهدای سرپل‌ذهاب، اتحاد مریوان و آکادمی ذوالفقارنسب از سیزدهم تا هجدهم بهمن ماه در همدان برگزار می‌شود.
بلالی با بیان اینکه در این رقابت‌ها از گروه‌های پنج تیمی دو تیم و از گروه‌های چهار تیمی یک تیم به دور دوم صعود می‌کنند، خاطرنشان کرد: همدان همواره میزبان شایسته‌ای برای برگزاری مسابقات مختلف فوتبال و فوتسال بوده و آماده هرگونه همکاری با تیم‌های حاضر در مسابقات را داریم.
وی در ادامه به دعوت فوتبالیست تویسرکانی به تیم نونهالان استقلال تهران اشاره کرد و افزود: سیدسینا میرمعینی بازیکن تویسرکانی فصل گذشته شهید امینی همدان به نونهالان استقلال تهران پیوست.
وی بیان کرد: میرمعینی که فصل گذشته بازی‌های درخشانی در لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور برای تیم شهید امینی انجام داده بود در فصل جاری مورد توجه باشگاه استقلال تهران قرار گرفت.

شناسه خبر 65598