شناسه خبر:64764
1401/10/18 10:00:00

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت هاکی همدان گفت: قهرمانی تیم ما در فصل جاری لیگ برتر هاکی داخل سالن بانوان کشور محصول اعتماد به توانایی جوان‌های مستعد و پُرانگیزه است.

حسین ترابی روز شنبه اظهار کرد: از هفته‌ها قبل تصمیم بر این شد تا با ترکیبی از بازیکنان جوان و تغییرات در کادر فنی، در لیگ برتر هاکی شرکت کنیم و این هدف‌گذاری با کسب عنوان قهرمانی کشور، نتیجه ایده‌آل داشت.
وی اضافه کرد: اعتماد به جوانان مستعد رویکرد هیئت هاکی در دوره جدید مدیریتی بود و با برنامه‌‎ریزی منسجم، همدلی و اتحاد اعضای تیم و بهره‌مندی از کادر فنی خوب، به این مهم دست یافتیم.
ترابی ادامه داد: لیگ برتر هاکی بانوان کشور در فصل جاری بسیار با کیفیت و قدرتمند برگزار شد، چراکه تمامی ملی‌پوشان هاکی حضور داشتند و تیم‌ها سرمایه‌گذاری خوبی کرده بودند.
رئیس هیئت هاکی همدان افزود: قهرمانی در لیگ برتر هاکی بانوان را یکی از برنامه‌های اصلی در دوران مدیریت خود اعلام کرده بودم که خوشبختانه به این هدف دست یافتیم.
ترابی با اشاره به عملکرد فنی بازیکنان تیم هاکی آبی‌پوشان همدان در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: با اعتماد به سمیرا یادگاری که سال‌ها در سطح لیگ برتر و تیم ملی سابقه بازی‌های درخشان داشت، سکان هدایت تیم را به او واگذار کردیم و معتقدم نتایج بسیار خوبی در این مسابقات کسب کرد.
وی افزود: یکی از خصوصیات بارز تیم ما در این مسابقات روحیه جنگندگی و تلاش برای پیروزی بود که با نیروی جوانی به ثمر نشست و آن‌ها مزد زحمات خود را با قهرمانی در این پیکارها کسب کردند.
وی با اشاره به اینکه قهرمانی در لیگ برتر بانوان کشور مسئولیت هیئت هاکی همدان را سنگین‌تر می‌کند، گفت: در یک‌سال گذشته افتخارات ارزنده‌ای به‌دست آوردیم که شاید در تاریخ این ورزش بی‌نظیر باشد و باید همین روند را ادامه بدهیم.
ترابی ایجاد پایگاه بین‌المللی هاکی، برگزاری دوره‌های مربی‌گری درجه یک و دو کشور در همدان پس از سال‌ها، حضور 28 هاکی‌باز این استان در تیم‌های ملی و اعزام چند نفر از آن‌ها به قهرمانی آسیا، فعال‌سازی رشته هاکی ساحلی و قهرمانی در رده‌های سنی زیر 14 و 12 سال دختران کشور را از دیگر افتخارات ارزنده هاکی همدان در یک‌سال گذشته عنوان کرد.
گفتنی است؛ تیم باشگاه آبی‌پوشان همدان قهرمان مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه‌های کشور جام کوثر یادواره شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی شد.
رقابت‌های لیگ برتر هاکی بانوان کشور به مدت سه روز در سالن ورزشی ستارخان تبریز برگزار شد و در فینال این مسابقات تیم هاکی آبی‌پوشان همدان با غلبه بر تیم استان گیلان، به مقام قهرمانی دست یافت و تیم استان گیلان نایب‌قهرمان مسابقات شد.
همدان سال گذشته عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر هاکی بانوان کشور را کسب کرده بود.

شناسه خبر 64764