شناسه خبر:64005
1401/9/29 09:23:19
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

سالن ورزشی هفت تیر ایلام به بانوان اختصاص می‌یابد

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: سالن ورزشی هفت تیر ایلام به بانوان اختصاص می‌یابد.

سارا فلاحی ظهر دوشنبه به همراه شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان در بازدید سالن ورزشی هفت تیر ایلام از اختصاص این ورزشگاه به بانوان ایلامی خبر داد.

وی گفت: برای رسیدن به مرحله خدمات‌رسانی، این سالن ورزشی نیازمند انجام یک سری تعمیرات است که مقرر شده 1.5 میلیارد تومان اختصاص داده شده از بودجه در اختیار نماینده، برای این سالن هزینه شود تا بانوان ایلامی صاحب مکان اختصاصی برای ورزش خود شوند.

وی در ادامه از ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ایلام نیز بازدید کرد که برای تکمیل نهایی آن به 26 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و وقفه‌های طولانی در انجام این مهم باعث بالا رفتن هزینه‌های آن شده و می‌شود.

برگزاری جلسه با بانوان نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان ایلام از دیگر برنامه‌های نماینده ایلام بود.

نداشتن حامی مالی برای تیم‌های ورزشی بانوان، کمبود تجهیزات و فضای فیزیکی برای ورزش بانوان و کمبود اعتبارات اختصاص داده شده به ورزش بانوان از عمده‌ترین مطالبات بانوان ورزشکار استان بود.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس یازدهم، در این جلسه از رایزنی‌های خود با معاون اول رئیس جمهور برای احداث مجتمع ورزشی بانوان خبر داد و گفت: طبق دستور اخذ شده از دکتر مخبر، در این زمینه درخواست 50 میلیارد تومان داده شده و در حال حاضر در برنامه و بودجه است که تلاش داریم سازمان برنامه و بودجه کشور بیشترین اختصاص را به احداث مجتمع ورزشی بانوان استان ایلام بدهد.

شناسه خبر 64005