شناسه خبر:62720
1401/8/28 09:36:56

سپهرغرب، گروه ورزشی: تیم راه‌یاب ملل مریوان که هفته‌های اخیر دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران را با شکست پشت سر گذاشت، در هفته دهم نیز مغلوب ایفاسرام اردکان شد.

راه‌یاب ملل مریوان عصر روز چهارشنبه در سالن ورزشی زاگرس مریوان میزبان تیم ایفاسرام اردکان بود که در چهار ست، امتیاز را به میهمان خود واگذار و زنجیره شکست‌های متوالی خود را تکمیل کرد.
نماینده کردستان ست نخست را با نتیجه 20 بر 25 به یزدی‌ها باخت و در ست دوم نیز 22 بر 25 بازهم یزدی‌ها برنده بازی بودند.
در ست سوم شاگردان آرش صادقیانی با نتیجه 25 بر 21 پیروز از زمین خارج شدند، اما در ست چهارم و پایانی بازی، 23 بر 25 بازهم طعم شکست را چشیدند.
حلقه‌های شکست راه‌یاب ملل از هفته ششم رقم خورد، این تیم که در هفته پنجم سه بر یک شهرداری ارومیه را از پیش رو برداشته بود، در هفته ششم با همین نتیجه، امتیاز بازی را به لبنیات هراز آمل واگذار کرد و در هفته هفتم شهداب یزد را با نتیجه مشابه شکست داد.
این تیم دیدار معوق هفته دومش را بعد از بازی هفتم انجام داد و در مقابل پاس گرگان صف‌آرایی کرد و با نتیجه سه بر دو از این تیم شکست خورد.
در هفته هشتم نیز با نتیجه‌ای که در این فصل در کارنامه راه‌یاب ملل زیاد به چشم می‌خورد، سه بر یک بازنده دیدار با نیان الکتریک شد.
این تیم هفته قبل نیز با نتیجه سه بر صفر در برابر هورسان رامسر شکست را پذیرفت و حالا با باخت امروز خود، با 11 امتیاز در جایگاه 11 جدول رده‌بندی قرار دارد؛ تیمی که به گفته سرمربی خود قرار بود جایگاه هشتمی فصل قبل خود را حفظ کند.
راه‌یاب ملل مریوان از 9 بازی خود چهار برد و پنج باخت را در کارنامه خود ثبت کرده و درمجموع 21 ست را باخته و 17 ست را برده است.
دیدار هفته یازدهم این تیم با شهرداری گنبد خواهد بود و باید منتظر ماند و دید که آیا بازیکنان این تیم همچنان به شکست‌های خود ادامه خواهند داد.

شناسه خبر 62720