شناسه خبر:61777
1401/8/4 09:31:39

سپهرغرب، گروه ورزشی: مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی ورزش و جوانان اتمام طرح‌های نیمه‌تمام را یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم اعلام کرد و گفت: در این راستا یک‌هزار طرح نیمه‌تمام ورزشی در کشور تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

«اسماعیل احمدی» روز سه‌شنبه در آیین افتتاح چند طرح ورزشی در استان کرمانشاه افزود: دولت سیزدهم هنگام روی کار آمدن حدود 6 هزار طرح نیمه‌تمام ورزشی را تحویل گرفت که عمر برخی از آن‌ها به 10 تا 15 سال می‌رسد.
وی با بیان اینکه برای تکمیل این تعداد طرح ورزشی ناتمام به 50 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اضافه کرد: این درحالی است که بودجه عمرانی این وزارتخانه سالانه دو هزار میلیارد تومان بوده که با این احتساب برای تکمیل کردن آن‌ها به چند دهه زمان نیاز است.
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی ورزش و جوانان یادآور شد: در 14 ماه اخیر که از عمر این دولت زمان سپری شده، وزارت ورزش توانسته است 859 طرح از این پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کرده و به بهره‌برداری برساند.
احمدی تأکید کرد: هیچ طرح جدیدی را در این دولت در حوزه ورزش کلنگ‌زنی نمی‌کنیم و تنها به دنبال آن هستیم که با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام هرچه سریع‌تر آن‌ها را در اختیار جوانان و نوجوانان قرار دهیم.
وی ابراز کرد: به دنبال آن هستیم با همکاری نمایندگان مجلس سهم وزارت ورزش را در بودجه کشور برای سال آینده افزایش دهیم، زیرا این انگیزه در میان مدیران ورزش و جوانان وجود دارد که این پروژه‌ها را هرچه زودتر به ثمر رسانده و به اتمام برسانند.
با حضور مشاور وزیر ورزش و جوانان بزرگ‌ترین مجموعه تنیس خاکی غرب کشور که با سرمایه‌گذاری 45 میلیارد ریالی بخش خصوصی در دهکده المپیک کرمانشاه احداث شده است، به بهره‌برداری رسید.
همچنین با حضور وی یک مجموعه ورزشی تنیس خاکی و یک مجموعه رشته پدل نیز که هر دو با سرمایه‌گذاری بیش از 22 میلیاردی بخش خصوصی در مجموعه ورزشی 15 خرداد شهرستان کرمانشاه احداث شده‌اند، افتتاح شدند.

شناسه خبر 61777