شناسه خبر:57997
1401/5/1 09:10:42
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

دنبال ساختن یک تیم جوان و آینده‌دار هستیم

سپهرغرب، گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدتی را برای تیم فوتبال شهرداری همدان انجام داده‌ایم و به دنبال ساختن یک تیم جوان و آینده‌دار هستیم.

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با سپهرغرب با اشاره به شرایط باشگاه شهرداری همدان، اظهار کرد: باشگاه شهرداری همدان یکی از کم‌‌حاشیه‌ترین و باثبات‌ترین باشگاه‌های کشورمان است که در این سال‌ها با رویکرد بومی‌گرایی و اعتماد به جوانان این استان توانسته قدم‌های بزرگی را بردارد.

وی افزود: تیم فوتبال شهرداری همدان با حداقل امکانات با بازیکنان و کادر فنی بومی نتایج بسیار خوبی را در چند فصل اخیر کسب کرده؛ همچنین جا دارد از رضا طلایی‌منش، سرمربی و کادر فنی‌ به‌خاطر زحمات دو فصل گذشته تقدیر کرده و برایشان آرزوی موفقیت کنم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط سخت فصل پیش‌ روی لیگ دسته اول فوتبال کشور، گفت: متأسفانه 70 درصد شاکله اصلی این تیم به دلایل مختلف اعم از دیر بسته شدن و مسائل مالی از ما جدا شده‌اند و همین موضوع کار را سخت‌تر کرده است.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: درحال حاضر یک برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت را برای بازسازی تیم درنظر گرفته‌ایم تا ضمن هماهنگی با آکادمی باشگاه بتوانیم در آینده یک تیم جوان و آینده‌دار را بسازیم.

وی با اشاره به برنامه تمرینات تیم فوتبال شهرداری همدان، بیان کرد: چند روزی تمرینات را در همدان دنبال می‌کنیم و بعد از چند روز یک اردوی درون‌استانی را برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در مرحله بعدی چند روز به بازیکنان استراحت خواهیم داد و یک اردو و چند بازی تدارکاتی را در خارج استان برگزار می‌کنیم.

جمشیدیان با اشاره به نقل و انتقالات تیم فوتبال شهرداری همدان، گفت: نقل و انتقالات از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام می‌شود و هر روز نفرات جدیدی به ما اضافه می‌شوند تا هرچه زودتر بتوانیم به ترکیب بازیکنان اصلی برسیم.

وی افزود: تا جایی که ظرفیت بازیکنان بومی استان به ما اجازه دهد، پیرو سیاست‌های باشگاه درتلاش هستیم از بازیکنان بومی جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه روی کاغذ فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال کشور سخت پیش‌بینی می‌شود، بیان کرد: فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتایج ضعیف ماشین‌سازی تبریز و شاهین شهرداری بوشهر از ابتدا به نوعی 16 تیمی بود، اما امسال با توجه به شرایط تیم‌ها کار دشواری را پیش‌ رو خواهیم داشت.

جمشیدیان عنوان کرد: امیدواریم با حمایت‌های شهردار، شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری و رئیس و معاون‌ ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در کنار هوادارانمان بهترین نتایج را کسب کنیم.

شناسه خبر 57997