شناسه خبر:57453
1401/4/15 09:31:38

سپهرغرب، گروه ورزشی: دبیر فدراسیون ووشو گفت: استان همدان استعداد و شرایط مناسب برای برگزاری اردوهای تمرینی و آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی را دارد.

علیرضا بهرمن روز یک‌شنبه در جمع اعضای هیئت ووشو استان همدان اظهار کرد: این استان به لحاظ ارتفاع خوب از سطح دریا بهترین منطقه برای انجام تمرینات هوازی و آماده‌سازی است.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌های ورزشی خوبی را در همدان شاهد هستیم که توان تبدیل شدن به کمپ دائمی اردوهای تیم ملی را فراهم کرده است.

دبیر فدراسیون ووشو خاطرنشان کرد: فدراسیون ووشو این آمادگی را دارد تا اردو تیم‌های ملی این رشته را در همدان برگزار کند چراکه از علاقه‌مندان پرشماری برخوردار است.

بهرمن از استان همدان به‌عنوان یکی از مناطق پرورش‌دهنده استعدادهای نخبه کشور یاد کرد و گفت: همدان به دلیل نزدیکی به تهران باید یکی از پایگاه‌های قدرتمند ورزشی کشور به‌ویژه ووشو تبدیل شود.

وی افزود: انتظار داریم هیئت ووشو همدان در دوره مدیریت جدید درخشش گذشته را داشته و بتواند قهرمانان ارزنده‌ای را به جامعه ووشو کشور معرفی کند.

مجمع انتخابات هیئت ووشو استان همدان (یکشنبه) برگزار شد و در پایان عباس بیگ‌محمدی از قهرمانان این رشته توانست با کسب 21 رأی برای چهار سال به‌عنوان رئیس هیئت معرفی شود.

شناسه خبر 57453