شناسه خبر:54173
1401/1/24 09:44:04

سپهرغرب، گروه ورزشی: مربی فوتبال بانوان سنندج گفت: در سال‌های اخیر فوتبال بانوان کردستان در لیگ برتر فوتبال حضور داشته و به اصطلاح جور فوتبال آقایان را کشیده‌اند.

سمیه مصطفی‌پور اظهار کرد: در دوران مدرسه همیشه با توپ والیبال، بسکتبال و فوتبال بازی و تمرینات را خراب می‌کردم و همه را وادار به بازی در رشته فوتبال می‌کردم.

وی افزود: اصلاً خبر نداشتم در سنندج تیم فوتبال داریم و تمرین دارند البته آن زمان فقط فوتسال بود و فوتبال بانوان نداشتیم.

مربی فوتبال بانوان سنندج تصریح کرد: وقتی معلم ورزش بازی فوتبال من را دید خوشش آمد و من را به تیم فوتسال معرفی کرد و از همان زمان بازی در تیم فوتبال را شروع کردم.

مصطفی‌پور خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر بانوان کردستان در لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشته و به اصطلاح، جور فوتبال آقایان را کشیده و خلأ حضور آنان در لیگ برتر را پر کرده‌اند.

وی افزود: فوتبال بانوان کردستان علاوه بر حضور در لیگ برتر تا به حال چندین بازیکن و مربی را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرده است.

مربی فوتبال بانوان سنندج ادامه داد: عشق به فوتبال و مربیگری وصف‌ناشدنی است و این کار جزئی از زندگی و خانواده‌ام شده است.

مصطفی‌پور مربیگری در اروپا را بزرگ‌ترین حسرت در زندگی ورزشی‌اش خواند و گفت: مطمئن هستم روزی به این آرزو می‌رسم.

شناسه خبر 54173