شناسه خبر:53799
1401/1/17 08:56:12

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: مراکز انتقال خون کرمانشاه در ماه رمضان علاوه‌بر روز، در ساعات پس از افطار هم فعال بوده و آماده خون‌گیری از اهداکنندگان است.

مریم میرزاده روز گذشته با آروزی قبولی طاعات و عبادت روزداران، اظهار کرد: در همه ایام سال احتیاج به خون و فرآورده‌های خونی برای بیماران نیازمند داریم و این نیاز همیشگی است.

وی با تشکر از اهداکنندگان در ایام تعطیلات نوروز، گفت: هم‌استانی در این ایام ما را تنها نگذاشتند و با همکاری خوب اهداکنندگان، خوشبختانه در تعطیلات مشکل خاصی به‌لحاظ تأمین خون و فرآورده‌های خونی نداشتیم.

سرپرست اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه با بیان اینکه روزه‌داری منافات خاصی با اهدای خون ندارد، افزود: روزه‌داران برای اهدای خون حتماً سحری میل کرده باشند و ساعات اولیه روز برای اهدای خون مراجعه کنند؛ هرچند شرایطی برای اهدای خون بعد از افطار هم فراهم شده است.

وی ابراز کرد: مرکز انتقال خون واقع در خیابان بنت‌الهدی از ساعت 8 صبح تا 23 به‌صورت یک‌سره و پایگاه معتضدی واقع در بیمارستان معتضدی میدان فرودسی هر روز از ساعت 8 تا 13 پذیرای اهداکنندگان هستند.

این مقام مسئول در پایان از هم‌استانی‌ها خواست در این ایام درخصوص تأمین خون و فرآورده‌های آن که مورد نیاز بیماران بوده، سازمان انتقال خون را یاری کنند.

شناسه خبر 53799