شناسه خبر:28951
1399/7/1 04:45:39

دبیر هیئت دوومیدانی استان همدان از درخشش دوومیدانی‌کاران استان در مرحله دوم لیگ باشگاه‌های کشور به‎ویژه در ماده 10 کیلومتر پیاده‎روی خبر داد.

مسعود بنوان با اعلام این خبر، افزود: این مرحله به‎صورت متمرکز در شهر تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط سخت کرونایی برگزار شد.

وی در رابطه با نتایج کسب‎شده توسط ورزشکاران استان در این مسابقات تصریح کرد: «زینب احمدی» در ماده 10 کیلومتر پیاده‌روی که در مرحله نخست به مقام دوم دست یافته بود، در این مرحله قهرمان بخش بانوان شد.

بنوان گفت: در همین ماده در بخش آقایان «حمیدرضا زورآوند» مقام اول، «آرمین شاه‌ملکی» مقام دوم و «امیرحسین اسدی» مقام سوم را کسب کردند.

دبیر هیئت دوومیدانی استان همدان بیان کرد: در ماده یک‎هزار و 500 متر نیز «سیدامیر زمانپور» قهرمان این دوره شد و «علی عالمی» در ماده 800 متر به نشان برنز دست یافت.

این مرحله از مسابقات 27 و 28 شهریورماه جاری در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که سیدامیر زمانپور، حمیدرضا زورآوند، آرمین شاه‌ملکی، زینب احمدی و علی عالمی ورزشکاران همدانی تیم سپاهان اصفهان و امیرحسین اسدی ورزشکار همدانی تیم پلیمر خلیج فارس به نشان‌های رنگارنگ دست یافتند.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 28951