شناسه خبر:23473
1399/3/27 00:55:56

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت دو و میدانی لرستان گفت: از سال 97 تا به امروز این هیئت توجه ویژه‌ای به استعدادیابی داشته و تا به امروز 57 دختر و 35 پسر مستعد لرستانی شناسایی‌‌شده‌‌اند.

سیاوش سپهوند اظهارکرد: ورزش دو و میدانی بیش از 50 سال در لرستان سابقه فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه به ورزش دو و میدانی در سراسر دنیا توجه ویژه‌ای می‌شود، افزود: از سال 97 تا به امروز هیئت دو و میدانی استان توجه ویژه‌ای به امر استعدادیابی داشته است.

رئیس هیئت دو و میدانی لرستان بیان کرد: پس از تلاش‌های صورت‌گرفته در حوزه استعدادیابی در استان در حال حاضر 57 دختر و 35 پسر مستعد لرستانی شناسایی‌شده‌اند.

سپهوند با اشاره به اینکه پس از دو سال آموزش از امسال شاهد شکوفایی این استعداد‌ها در مسابقات کشوری خواهیم بود، تصریح کرد: در همین راستا امسال به دنبال میزبانی مسابقات استعدادهای برتر کشور در استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 800 ورزشکار سازمان‌یافته دو و میدانی در لرستان فعالیت می‌کردند که نیمی از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دادند.

رییس هیئت دو و میدانی لرستان گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور حدود سه ماه است که فعالیت ورزشی در مجموعه‌های دو و میدانی استان نداشته‌ایم و همین عامل باعث کاهش تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته لرستانی به 500 نفر شده است.

شناسه خبر 23473