شناسه خبر:16198
1398/10/21 11:00:59

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت: سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» استکبار را به ستوه آورده بود.

سید سعید شاهرخی پنج‌شنبه گذشته در مراسم گرامیداشت یاد سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» که در استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: حاصل خون شهید سلیمانی انسجام، وحدت و همدلی در کشور بود.

وی با بیان اینکه ابعاد مختلف و ناشناخته زندگی پرافتخار سردار شجاع اسلام، شهید حاج «قاسم سلیمانی» به‌تازگی برای مردم و دنیا گشوده شده‌است، افزود: برای جهانیان روشن شد که فرزندانی چون سردار سلیمانی با این منش و دلاوری، در دامن مردم ایران پرورش یافته‌اند.

استاندار همدان عنوان کرد: طی این چند روز شاهد حضور گسترده و باشکوه مردم در تشییع پیکر سردار اسلام بودیم که بدون شک در تاریخ انقلاب اسلامی و دنیا، به نیکی ثبت خواهد شد.

شاهرخی تصریح کرد: مردم قدرشناس ایران قطعاً در رویداد بزرگ دیگر کشور که انتخابات است نیز با حضور گسترده و پرشور خود انتقام دیگری از دشمنان و آمریکا خواهند گرفت.

وی با یادآوری اینکه حیات سردار سلیمانی موجب برکات و صدور ارزش‌های انقلاب شد، افزود: سردار سلیمانی به‌واسطه اخلاصی که داشت زمینه‌ساز حرکتی بزرگ و بی‌سابقه در دنیا و کشور عزیزمان ایران شد.

استاندار همدان یادآوری کرد: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان وطن، لحن و ادبیات ترامپ و کابینه‌اش را تغییر داد چراکه پیش‌ازاین، دنیا شاهد تهدیدهای آن‌ها بود.

شاهرخی ابراز کرد: رسالت ما در قدردانی از مردم عزیز و شریف ایران، خدمت مضاعف و تلاش شبانه‌روزی است.

شناسه خبر 16198