شناسه خبر:81153
1403/1/20 17:11:29
فرمانده انتظامی ملایر خبر داد:

دستگیری 13 متهم و کشف 1.4 تُن چوب قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری 13 متهم در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران پاسگاه انتظامی جوزان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی اظهار کرد: در راستای پاک‌سازی محلات آلوده و جرم‌خیز مرحله دیگری از طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران پاسگاه انتظامی جوزان و با مشارکت معتمدان محل در حوزه استحفاظی این پاسگاه اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران یک توزیع‌کننده و سه مصرف‌کننده مواد مخدر را به همراه مقادیری مواد مخدر از نوع صنعتی دستگیر کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: در این طرح و در اجرای حکم قضائی مأموران محل اختفای تعداد سه نفر از متهمان فراری را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه آن‌ها را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در این مأموریت یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف و سارق را نیز دستگیر کردند، به کشف یک تُن و 400 کیلوگرم چوب قاچاق در این طرح و دستگیری پنج متهم نیز اشاره کرد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور به‌صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود به‌منظور مشارکت در ایجاد امنیت، درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز 110 اطلاع دهند.

ساکی همچنین از دستگیری یک سارق و سه متهم فراری در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران کلانتری 14 ازندریان خبر داد و اظهار کرد: طرح امنیت محله‌محور در راستای پاک‌سازی محلات آلوده و جرم‌خیز توسط مأموران کلانتری 14 ازندریان و با مشارکت معتمدان محل اجرا شد و در اجرای این طرح مأموران یک سارق خانه‌باغ را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این مأموریت مأموران در اجرای حکم قضائی سه نفر متهم فراری را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کردند، یادآور شد: تعداد 250 عدد قرص مواد مخدر از نوع متادون و دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز در این طرح توسط مأموران کشف شد.

وی اظهار کرد: مأموران هشت دستگاه موتورسیکلت را به‌علت ایجاد حرکات مخاطره‌آمیز از سوی راکبان، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی و دیگر مزاحمت‌های صورت‌گرفته توسط راکبان توقیف و به پارکینگ منتقل کردند و کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 81153