شناسه خبر:75944
1402/8/25 10:51:33

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از پیشرفت 74درصدی طرح ملی جهاد آب‌رسانی در مجتمع آبرسانی کوچری شهرستان خمین خبر داد.

حشمت‌اله عباسی در حاشیه بازدید از طرح ملی جهاد آب‌رسانی خمین از پیشرفت 74 درصدی مجتمع آب‌رسانی کوچری این شهرستان خبر داد.

وی تصریح کرد: پروژه جهاد آب‌رسانی در شهرستان خمین و آب‌رسانی به 6 روستا در شهرستان خمین هم‌اکنون با سرعت بالایی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت: با بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی کوچری در شهرستان خمین تاکنون 5 روستا با جمعیتی بالغ بر 1300 نفر از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

به گفته وی اجرای 7 کیلومتر خط انتقال آب و یک باب مخزن 200 مترمکعبی آب از دیگر اقداماتی است که در راستای بهره‌مندی مشترکین روستای جوباده از آب شرب سالم و پایدار، در دست اجرا است و در آینده‌ای نزدیک وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد. وی اعتبار هزینه شده در این پروژه را تاکنون 140 میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تصریح کرد: ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ آب، اجرای 18 کیلومتر خط انتقال آب و یک باب مخزن 300 مترمکعبی از جمله اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح انجام شده است.

شناسه خبر 75944