شناسه خبر:73111
1402/6/8 11:16:46

سپهرغرب، گروه خبر: هم‌زمان با ششمین روز از هفته دولت هشت پروژه عمرانی با اعتبار 136 میلیارد تومان در شهرستان همدان به بهره‌برداری رسید.

با حضور جمعی از مسئولان‌ در ششمین روز از هفته دولت هشت طرح عمرانی در بخش سلامت، آموزش و کشاورزی با اعتبار بیش از 136 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.‌

   بهره‌برداری از مدرسه خیری 4 کلاسه زنده‌یاد حاج‌علی صفاریان

ساخت مدرسه خیری چهارکلاسه زنده‌یاد حاج‌علی صفاریان از سال 98 شروع شده و امسال در 480 متر مربع در روستای آبشینه به بهره‌برداری رسید. 350 میلیون تومان اعتبار تعهد خیری بود و مابقی اعتبار به میزان چهار میلیارد و 500 میلیون تومان نیز از محل اعتبار ملی تأمین شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس در این برنامه با تشریح جایگاه مراکز آموزشی و مدارس، اظهار کرد: آنقدر یک فضای آموزشی با ارزش است که نمی‌توان برای آن قیمت تعیین کرد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به همکاری مردم و خیران در ساخت مدارس و دیگر پروژه‌های عمرانی، ادامه داد: این مشارکت نشان می‌دهد مردم به فرهنگ و انسانیت توجه بیشتری پیدا کرده و روزبه‌روز نیز این فرهنگ در جامعه افزایش می‌یابد.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه خدای متعال شیرین‌تر از کار نیکو کردن خلق نکرده است، اضافه کرد: اعتبارات احداث دو زمین چمن از تهران گرفته شده که قرار است این دو زمین چمن در مرکز شبانه‌روزی آبشینه و مرکز شبانه‌روزی قهاوند ساخته شوند.

   افتتاح و بهره‌برداری از فاز دوم بهسازی و آسفالت روستای شیرین‌آباد در دهستان جیحون‌دشت

حاجی‌بابایی با بیان اینکه برای اجرای طرح هادی و بازنگری آن در روستاهای هدف اعتبار ویژه گذاشته شده است، عنوان کرد: این خدمات، بهسازی روستاها و دیگر خدمات عمرانی، تنها بخش کوچکی از طرح‌ها است که توانسته چنین فضایی ایجاد کند.

شناسه خبر 73111