شناسه خبر:73002
1402/6/6 09:36:33
به‌مناسبت گرامیداشت حکیم هزاره‌ها و روز همدان؛

25 ورزشکار برتر مسابقات و مربیان اسکواش همدان تجلیل شدند

در مراسمی به‌مناسبت روز همدان در آرامگاه بوعلی‌سینا از 25 ورزشکار برتر مسابقات و مربیان اسکواش همدان تجلیل شد.

صبح یکشنبه در مراسمی با حضور علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و اسدالله ربانی‌مهر رئیس و عوامل اجرایی هیئت اسکواش استان همدان، از ورزشکاران رشته به همراه مربیان تجلیل صورت گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مراسم تجلیل با بیان اینکه برای توسعه ورزش استان در کنار هیئت‌های ورزشی هستیم، اظهار کرد. هیئت اسکواش استان همدان از رشته‌های بسیار خوب و فعال دستگاه ورزش استان همدان است.

علی حقیقی افزود: با حضور اسدالله ربانی‌مهر از مدیران توانمند استان در این رشته ورزشی شاهد تحولات خوب و بزرگی در این رشته ورزشی در مدت حضور ایشان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه با تمام توان در کنار این رشته ورزشی هستیم، گفت: این آمادگی را داریم در حوزه توسعه زیرساخت‌های اسکواش در استان تمام توان خود را به‌کار بگیریم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان نیز در این مراسم بیان کرد: روزی که به‌عنوان رئیس هیئت انتخاب شدم، تعداد اسکواش‌باز اندکی در همدان داشتیم، اما امروز شاهد افزایش بیش از 60 درصدی جذب ورزشکاران اسکواش هستیم.

اسدالله ربانی‌مهر نیز گفت: در سال 1402 برنامه‌ریزی بیش از 26 عنوان برنامه را در جهت توسعه اسکواش استان همدان انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به همکاری دستگاه ورزش، ابراز کرد: جا دارد از همکاری خوب دکتر حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان که همواره کنار ما بوده‌اند، تقدیر و تشکر کنم.

در پایان این برنامه که در آرامگاه بوعلی‌سینا همدان برگزار شد، از 25 ورزشکار و مربی هیئت اسکواش استان همدان تجلیل شد.

 

شناسه خبر 73002