شناسه خبر:70858
1402/4/11 08:44:58
مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

«طرح بشری» در همدان اجرا می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: دوره آموزش نوین قرآن کریم «طرح بشری» و تربیت مربی در همدان برگزار می‌شود.

مقصود قاسمی ابراز کرد: طرح بشری از 28 تا 31 تیرماه با حضور مربیان قرآن خانم و آقا و با تدریس مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همدان برگزار خواهد شد.
مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه طرح بشری ازجمله طرح‌های مصوب و ابلاغی معاونت قرآن و عترت به استان‌ها است، اظهار کرد: ثبت‌نام این طرح از سال گذشته شروع شده و تا 25 تیرماه ادامه خواهد داشت.
قاسمی افزود: برگزاری دوره طی سه روز (دو روز برگزاری دوره و یک روز آزمون) با مسئولیت مؤسسه ترنم ندای ملکوت به‌عنوان مؤسسه مجری طرح خواهد بود.
مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه تاکنون بیش از 200 نفر برای شرکت در این طرح در سامانه حمد ثبت‌نام کرده‌اند، از مربیان قرآن در همه سطوح و علاقه‌مندان به مربی‌گری قرآن دعوت کرد برای شرکت در طرح آموزشی بشری از طریق سامانه qia.ir ثبت‌نام کنند.

شناسه خبر 70858