شناسه خبر:68580
1402/2/13 08:51:36

سپهرغرب، گروه خبر: به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر، تجلیل از سبزبانان شهرداری ملایر به‌مناسبت روز جهانی کار و کارگر صورت گرفت.

به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر، آیین گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر با تقدیر از سبزبانان زحمتکش و نمونه‌ سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با حضور شهردار محترم، رئیس محترم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ملایر، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و جمعی از مسئولین شهرداری برگزار شد.
شهردار ملایر در این مراسم ضمن تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر، اظهار کرد: کار و کارگر در آموزه‌های دین مقدس اسلام از اهمیت بسزایی برخوردار هستند، به‌طوری‌ که حضرت محمد مصطفی (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زند و یازدهم اردیبهشت‌ماه درحقیقت نماد ایثار، تلاش و خودباوری کارگران و تلاشگرانی است که با همت شبانه‌روزی درصدد رفع مشکلات و سربلندی و سرافرازی میهن اسلامی هستند.
مجید فرجی با اشاره به اینکه خانواده شهرداری یکی از عظیم‌ترین بدنه‌های کارگری را دارد، تصریح کرد: بخش عمده‌ای از خدماتی که شهرداری ارائه می‌کند، به‌واسطه حضور و زحمات کارگران خدومی است که به‌صورت شبانه‌روزی و در تمام فصول سال خدمت‌رسانی می‌کنند و آسایش را برای شهروندان به ارمغان می‌آورند.
شهردار ملایر با اشاره به اینکه ارزش، جایگاه و نقش مهم کارگران در توسعه کشور بر هیچکس پوشیده نیست، یادآور شد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، قدردانی از زحمات این قشر تلاشگر و تأثیرگذار نباید فقط زبانی و ظاهری باشد، بلکه باید در عمل مورد توجه قرار گیرند.
شهردار ملایر در خاتمه اظهار کرد: اینجانب به سهم خود از خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران شریف و متعهد مجموعه شهرداری ملایر به‌ویژه سبزبانان پُرتلاش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری قدردانی می‌کنم و امیدوارم روزبه‌روز شاهد عزت، سلامتی و توفیق بیش‌ازپیش این عزیزان در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه عنایات خاص امام زمان (عج) و زعامت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب باشیم و به اهداف عالیه شهرداری که جلب رضایت شهروندان است، دست یابیم.
در این مراسم فرجی با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات سبزبانان نمونه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تقدیر به عمل آورد و در فضایی گرم و صمیمی با آن‌ها به گفتگو پرداخت.

شناسه خبر 68580