شناسه خبر:66140
1401/11/27 09:37:05
مدیر هنری حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان خبر داد:

راهیابی 5 اثر هنرمندان همدانی به چهارمین جشنواره فیلم کوتاه رسام

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر هنری اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از راهیابی پنج اثر هنرمندان همدانی به چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «رسام» خبر داد.

امین لطفی‌شهپر گفت: چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «رسام» امسال نیز با هدف بازشناسی نقش هشت سال دوران دفاع مقدس در اقتدار و نظام جمهوری اسلامی ایران و به‌منظور پاسداشت حماسه‌آفرینی‌های مردان و زنان این سرزمین، برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره توسط سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس برگزار می‌شود، افزود: در این مرحله از جشنواره 769 اثر به دبیرخانه ارسال شده است که از استان همدان پنج اثر موفق به راهیابی به داوری برای بخش مسابقه شده‌اند.
مدیر هنری اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان به تشریح آثار ارسالی هنرمندان همدانی به این مرحله از جشنواره پرداخت و اضافه کرد: در بخش پویانمایی «درخت ترش» اثر «اکبر تراب‌پور»، در بخش مستند «پس از 22 سال» اثر «محمدعلی یزدان‌پرست» و «رضایت مادر» اثر «امین لطفی»، در بخش پویانمایی «بیگانه» اثر «امید سیفی» و در بخش نماهنگ «من یک بسیجی‌ام» اثر «حمیدرضا ارشادی» به این مرحله از جشنواره راه یافته‌اند.

شناسه خبر 66140