شناسه خبر:62117
1401/8/14 08:57:35

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان از برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور 19 و 20 آبان‌ماه به میزبانی استان خبر داد.

سردار مظاهر مجیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور در همدان، اظهار کرد: این مسابقات 19 و 20 آبان‌ماه سال جاری در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد همدان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه مسابقات با حضور 300 نفر از بسیجیان سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات با هدف گرامیداشت سردار شهید «حاج‌حسین همدانی» و شهید شاخص ورزش کشور، «علیرضا شمسی‌پور» به میزبانی سپاه انصارالحسین (ع) همدان برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در ادامه یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقات را ایجاد هم‌افزایی بین بسیجیان و ایجاد شور و نشاط بین آنان عنوان کرد و گفت: بسیجیان شرکت‌کننده در قالب تیم‌های 10 نفره از هر استان حضور خواهند یافت و در پایان مسابقات نفرات برتر در قالب تیم باشگاه مقاومت بسیج کشور در لیگ برتر کشوری شرکت می‌کنند.
وی یادآور شد: برای شرکت‌کنندگان در این مسابقات طی دو روزی که در همدان حضور دارند، برنامه‌های گسترده فرهنگی، بصیرتی، مفرح و شاد تدارک دیده شده است.

شناسه خبر 62117