شناسه خبر:33373
1399/9/20 10:17:30

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی استان کردستان از درخشش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان در پانزدهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور خبر داد.

خلیل رنجبر اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و فرهنگی هنری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران و به‌صورت غیر حضوری برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت دانش‌آموزان کردستانی در این دوره از مسابقات، افزود: دانش‌آموزان استان کردستان در رشته‌های روخوانی قرآن، احکام، انشای نماز، نقاشی همگانی، سرود و هنرهای تجسمی حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: در این دوره از مسابقات استان کردستان در گروه پسران پنج نماینده و در گروه دختران 15 نماینده داشت.

رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی استان کردستان اعلام کرد: درمجموع 14 نفر حائز رتبه‌های برتر شدند که به‌مناسبت روز جهانی معلولین از دانش‌آموزان برتر تقدیر و احکام قهرمانی و جوایزی اهدا شد.

رنجبر اضافه کرد: در رشته روخوانی قرآن کریم ثنا نیک‌روز مقام اول و پیمان فلاحی مقام سوم این رشته را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه ایوب نوری مقام دوم رشته انشای نماز را از آنِ خود کرد، افزود: فاطمه ناظری مقام سوم رشته احکام و متوسطه پیش حرفه‌ای گل‌ها مقام دوم رشته نقاشی همگانی را به‌دست آوردند.

وی با تقدیر از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان کردستان برای شرکت و کسب رتبه‌های برتر در مسابقات قرآن و عترت و فرهنگی هنری کشور، این موفقیت ارزشمند را به دانش‌آموزان عزیز با نیازهای ویژه تبریک گفت و از زحمات تمامی معلمان و مربیان دلسوز آموزش‌وپرورش استثنایی قدردانی کرد.

شناسه خبر 33373