شناسه خبر:30597
1399/8/1 11:45:56

شهردار کلان‌شهر همدان به همراه مسعود دهبانی‌صابر مدیر منطقه یک، حامد جلیلوند مدیر منطقه دو، وحید علی‌ضمیر معاونت خدمات شهری و امیر فتحیان‌نسب معاونت شهرسازی از روند اجرایی عملیات پارک فرامنطقه‌ای ولایت بازدید کرد و گفت: تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه احداث راه‎های دسترسی این پارک صورت پذیرفته که قابل تقدیر است.

عباس صوفی در این دیدار با بیان آنکه پارک فرامنطقه‌ای ولایت با توجه به مساحت گسترده‌ای که دارد می‎تواند یکی از پارک‌های راهبردی شهر همدان باشد، گفت: تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه احداث راه‎های دسترسی این پارک صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: در فاز نخست این پروژه علاوه‎بر اجرای راه‎های دسترسی که باعث سهولت تردد شهروندان و گردشگران می‌شود، نصب آلاچیق، ساخت سرویس‌های بهداشتی، نصب مخازن آب و اجرای آب‎نما درنظر گرفته شده است که امیدواریم هرچه سریع‎تر این فاز پروژه به اتمام رسیده و این پارک را در اختیار شهروندان عزیز قرار دهیم.

صوفی اظهار کرد: ایجاد و نصب مخازن آب جهت آبیاری فضای سبز و خدمات نیز با هماهنگی‎های صورت‎گرفته درحال انجام است و با اجرای سیستم‎های آب‎رسانی می‌توان نگهداری و توسعه فضای سبز مجموعه پارک را به‎طور ویژه‌ای ارتقا داد.

شهردار همدان در انتها با اشاره به اینکه پروژه پارک فرامنطقه‌ای ولایت یکی از پروژه‎های بزرگ و هزینه‎بر شهرداری همدان است، گفت: اقداماتی که منطقه یک شهرداری در اجرای پروژه‎های بزرگ جهت رفاه حال هرچه بیشتر شهروندان در دستور کار دارد، قابل تقدیر و تشکر است.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان نیز با اشاره به اینکه احداث پارک صد هکتاری ولایت باعث جهش بزرگی در سرانه فضای سبز شهروندان همدانی خواهد شد، بیان کرد: توسعه فضای سبز و کاربری‌های آن به‌دلیل تأثیرات مثبتی که بر محیط‌زیست، سلامت جسمی و روانی شهروندان دارد، بسیار مهم است.

مسعود دهبانی‎صابر با بیان اینکه اکنون دیوارهای حائل در سرتاسر مسیرهای ورودی و خروجی این پارک درحال اجراست که بعد از آن عملیات راه‌های دسترسی به‌طور کامل اجرا خواهند شد، اظهار کرد: در عملیات اجرایی احداث این پارک تصمیم گرفته شد تا کمترین دخالت و صدمه به محیط‎زیست وارد شود تا شهروندان و گردشگران بتوانند از محیطی طبیعی و بکر نهایت استفاده را ببرند.

شناسه خبر 30597