شناسه خبر:29406
1399/7/8 17:29:36
در ارزیابی فصل تابستان فدراسیون اسکواش:

هیئت اسکواش استان همدان رتبه سوم کشور را کسب کرد

رئیس هیئت اسکواش استان همدان گفت: در ارزیابی فصل تابستان فدراسیون اسکواش کشور، هیئت اسکواش استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی و همدان به‌عنوان استان‌های اول تا سوم انتخاب شدند.

این ارزیابی شامل بخش‌های مختلف ازجمله تفاهم‌نامه‌ها، ایجاد کورت، ورزشکاران سامانه مبین، فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی بوده و در استان همدان طی چند ماه اخیر فعالیت‌های خوبی در این رشته ورزشی انجام شده است.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان گفت: از ابتدای شروع به‌کار در هیئت اسکواش براساس یک برنامه‎ریزی کوتاه‎مدت و بلندمدت اقدامات خوب و اساسی در جهت ارتقای جایگاه ورزش اسکواش استان داشتیم و هم‎اکنون بازیکنان اسکواش مشکلی برای تمرین و آموزش ندارند.

اسدالله ربانی‌مهر افزود: در استان همدان استقبال خوبی از ورزش اسکواش در 6 ماه نخست سال انجام شده است و به‌زودی اسکواش را در همه شهرستان‌ها فعال خواهیم کرد و آمار بازیکنان را افزایش خواهیم داد.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان گفت: در حوزه اطلاع‎رسانی برنامه‌های خوبی با همکاری رسانه‌ها پیش‎بینی کردیم و در اسکواش نمی‌توان ساکت و چراغ‎خاموش حرکت کرد؛ باید اسکواش را با همکاری رسانه‌ها به جامعه معرفی کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: هرروز خبرهای خوبی در ورزش اسکواش استان همدان خواهیم داشت و به‎زودی برنامه‌های هیئت استان را برای روز جهانی اسکواش اعلام خواهیم کرد.

شناسه خبر 29406