شناسه خبر:83057
1403/3/7 16:20:53
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان خبر داد:

توافق اولیه همدانی‌ها با هواپیمایی آتا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان درخصوص نشست خود با نمایندگان شرکت هواپیمایی آتا گفت: نتیجه این نشست بسیار خوب بود و توافق اولیه برای راه‌اندازی پرواز همدان- مشهد و بالعکس صورت گرفت.

سیدمجتبی حسینی روز دوشنبه اظهار کرد: فرایندهای اداری برای همکاری با این شرکت هواپیمایی درحال انجام بوده و کارشناسان این شرکت قرار است به‌لحاظ فنی و ایمنی ارزیابی لازم را به جهت استانداردسازی باند و سایر نیازهای فرودگاه همدان برای انجام پروازها داشته باشند.

وی بیان کرد: نتایج فنی و ایمنی این گروه کارشناسی قرار است در هیئت‌مدیره شرکت هواپیمایی آتا مورد بازبینی قرار بگیرد و درنهایت اصلاحات لازم انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان ادامه داد: درتلاش هستیم پرواز همدان– مشهد و بالعکس اواخر خردادماه جاری توسط این شرکت هواپیمایی برقرار شود.

حسینی خاطرنشان کرد: توافق ما با این شرکت دو نوبت پرواز رفت‌وبرگشت در هفته بوده و شایسته است از حمایت و پیگیری‌های استاندار همدان و نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی در راستای فعال شدن پروازهای فرودگاه همدان به‌صورت پایدار قدردانی کنم.

وی اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که برقراری پروازهای مشهد- همدان و بالعکس با استقبال خوب شهروندان همدانی و شهرهای استان‌های اطراف روبه‌رو خواهد شد.

پس از همه‌گیری کرونا پروازهای فرودگاه همدان متوقف شد، اما با توجه به امکانات و زیرساخت‌های مطلوب فرودگاه همدان، مطالبه مردم و همچنین موقعیت گردشگری و اقتصادی همدان، برقراری و فعال‌سازی پروازها در این فرودگاه ضروری به نظر می‌رسد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 83057