شناسه خبر:83055
1403/3/7 15:25:34

فرماندار رزن ابراز کرد: عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان رزن همچون روز روشن است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان رزن، علی‌اصغر غفاری‌آثار در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با بیان دستاوردها و اقدامات دولت در رزن و با اشاره به اینکه عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان ما همچون روز روشن است، گفت: اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری برای استان سه‌ساله است و تاکنون بیش از 50 درصد آن جذب شده و انشاالله 100 درصد هم جذب می‌شود؛ دولت سیزدهم صادق‌الوعد است و به قول‌های داده‌شده پایبند خواهد بود و نتیجه آن را هم که رضایت مردم از دستاوردها و خدمات این دولت بود و منجر به مشارکت بالا و حضور حداکثری و نزدیک به 70 درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی شد را دیدیم؛ این کارنامه درخشان دولت سیزدهم بوده است و نمره درخشانی که مردم در پای صندوق به عملکرد دولت سیزدهم دادند.

غفاری‌آثار در افزود: از محل سفر ریاست محترم جمهوری در سال 1401 به استان همدان مبلغی افزون‌بر 850 میلیارد تومان برای شهرستان رزن دیده و مقرر شد به‌صورت 50 درصد از محل سازمان برنامه و بودجه کشور و 50 درصد از محل وزارتخانه‌های مرتبط تا انتهای دولت سیزدهم یعنی سه‌ساله جذب شود که به لطف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و پیگیری‌های استاندار محترم و مدیران کل استانی تا امروز مبالغ ذیل برای طرح‌ها و پروژه‌های این شهرستان جذب شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران توانمند استان، ادامه داد: قطعاً با درایت و پیگیری استاندار محترم همدان و مدیران کل در سطح استان مابقی اعتبارات نیز جذب خواهد شد.

فرماندار رزن با اشاره به تخصیص‌های صورت‌گرفته در بخش‌های مختلف، گفت: تاکنون بیمارستان 150 تختخوابی شهر رزن 102 میلیارد تومان، کنارگذر شهر رزن 30 میلیارد تومان، کریدرور شمال استان (رزن- دمق) 25 میلیارد تومان، بهسازی و آسفالت معابر روستاها و بازنگری طرح‌های هادی روستایی 36 میلیارد تومان، مراکز جامع سلامت روستاهای ملابداغ، چایان و سورتجین 20 میلیارد تومان، دادگستری رزن 6 میلیارد تومان، ثبت و اسناد رزن چهار میلیارد تومان، تکمیل پست برق 63 کیلوولت رزن 60 میلیارد تومان، اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهرستان 36 میلیارد تومان، روکش آسفالت جاده‌ای 40 میلیارد تومان، در حوزه توزیع و انتقال برق 120 میلیارد تومان و در حوزه ورزش 6 میلیارد تومان جذب شده است، اما متأسفانه در بخش جهاد کشاورزی و آبفا این رقم هنوز صفر است. ضمن اینکه دستگاه‌هایی همچون آموزش‌وپرورش، هلال‌احمر، فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و بسیاری از ادارات چون پروژه‌های سفر در دست وزارتخانه‌ است، اطلاعات تکمیلی در سطح شهرستان نداریم.

وی در ادامه تصریح کرد: از نقاط قوت مدیران شهرستان رزن این است که وقتی سازمان‌هایی چون جهاد کشاورزی استان توان جذب اعتبارات سفر و همچنین تعهدات آن را نداشته است، با قدرت ایشان را بازخواست کرده که چرا نمی‌توانید به وظایف ذاتی خود عمل کنید؟ بنابراین آقایان نگران پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان نباشند؛ ما به‌جد پیگیر هستیم و لازم است ایشان به وظایف خود عمل کنند. مردم خدمات دولت سیزدهم را در سطح شهرستان رزن به‌وضوح می‌بینند و ناظر بر اتفاقات خوب در این شهرستان هستند.

شناسه خبر 83055