شناسه خبر:83036
1403/3/7 13:55:42

مدرسه دخترانه ۶ کلاسه زنده یاد "محمدرضا حیدری" در روستای هفت چشمه شهر ایلام با حضور معاون توسعه و مدیریت،پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام، روز دوشنبه در آیین افتتاح این مدرسه، با گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور و شهدای خدمت، اظهار کرد: این مدرسه با اعتباری بیش از ۱۵٠ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

"جلال حمره" با بیان اینکه زیربنای این مدرسه یک هزار و ۵۰ متر مربع است، افزود: هزینه ساخت این مدرسه از محل اعتبارات استانی و سفر رئیس جمهور شهید به استان در دور اول سفرهای استانی تامین شده و امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۵ هزار دانش‌آموز در یک هزار و ۲۰۰ فضای آموزشی در این استان ایلام در حال تحصیل هستند، گفت: در حال حاضر تعداد ۳۸ پروژه و فضای آموزشی در این استان در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از ۸۹ پروژه آموزشی، ورزشی و فرهنگی با ۲۸۶ کلاس درس و ۴۲ هزار و ۲۸۰ متر مربع زیربنا، جایگزینی ۱۵ مدرسه کانکسی در مناطق عشایری و محروم با ساخت یک مدرسه استاندارد، استانداردسازی سیستم گرمایشی ۵۶۰ فضای آموزشی با ۲ هزار و ۶۰۰ کلاس درس، ساخت و تعمیر آبخوری و سرویس بهداشتی مدارس در ۶۵ مدرسه با ۲۷۶ کلاس درس از جمله خدمات دولت سیزدهم در طی سه سال اخیر در این استان بوده است.

شناسه خبر 83036