شناسه خبر:81812
1403/2/6 15:40:21

فرماندار همدان گفت: از ابتدای استقرار دولت مردمی سیزدهم هفت پایگاه سلامت با 450 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان احداث و بهره‌برداری شده است.

مسلم مخفی روز پنجشنبه در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد تلاش‌های انجام‌شده نظام جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان ازلحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

وی ادامه داد: وضعیت کشور در بحث ارتقای امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشورهای هم‌سطح خود نیست؛ در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان یادآور شد: کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ‌بر 300 میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با 110 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان‌شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

وی تأکید کرد: اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

مخفی با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی بسیار خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، خاطرنشان کرد: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی اقدام جدی و فوری داشته باشند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 81812