شناسه خبر:81618
1403/2/2 17:30:11

فرماندار نهاوند گفت: لازم است اداره‌ کل نوسازی مدارس استان همدان برای پروژه‌هایی که‌ در شهرستان نهاوند تعریف می‌شود، زمان‌بندی اجرا تعیین کند.

ضرغام احمدوند یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه در شورای آموزش‌وپرورش نهاوند ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد اداره‌ کل نوسازی مدارس استان در شهرستان نهاوند، اظهار کرد: تعدادی از پروژه‌ها باید در سال گذشته به بهره‌برداری می‌رسیدند، اما هنوز این پروژه‌ها آماده افتتاح نشده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه لازم است اداره‌ کل نوسازی مدارس استان برای پروژه‌هایی که در شهرستان نهاوند تعریف می‌شود زمان‌بندی اجرا تعیین کند، افزود: اگر پروژه‌ها طبق برنامه‌ریزی قبلی و براساس زمان‌بندی پیش بروند، در موعد مقرر آماده‌ بهره‌برداری خواهند شد.

احمدوند با بیان اینکه آموزش‌وپرورش متعلق به همه است و همه ما به‌نوعی مدیون آموزش‌وپرورش هستیم، ادامه داد: باید از همه‌ ظرفیت‌ها برای حل مشکلات و موانع و اعتلای دستگاه تعلیم و تربیت بهره ببریم.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: با توجه به اینکه مسائل آموزش‌وپرورش به دانش‌آموزان که آینده‌سازان این مملکت هستند مربوط می‌شود، مدیران ادارات با نگاه بازتری به قضایا نگاه کنند.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش نهاوند در بخش دیگری با اشاره به در پیش بودن هفته معلم، بر لزوم بزرگداشت این هفته تأکید و خاطرنشان کرد: از دیگر مسائل مهم پیش‌ روی آموزش‌وپرورش، برگزاری امتحانات خردادماه است که با توجه به اینکه آزمون‌ها در سه پایه‌ دهم، یازدهم و دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود، لازم است هماهنگی حداکثری در سطح شهرستان در این رابطه انجام شود.

وی اجرای پروژه‌ زمین‌های‌ چمن طرح شهیدسلیمانی را ازجمله خدمات بسیار خوب دولت به‌منظور بالا بردن سرانه فضاهای ورزشی در سطح مدارس دانست و گفت: تمام اداراتی که در قِبال تکمیل این پروژه‌ها تعهداتی دارند، در اسرع وقت به تعهدات خود عمل کنند تا به‌زودی شاهد افتتاح این پروژه‌ها و بهره‌مندی دانش‌آموزان از آن‌ها باشیم.

فرماندار نهاوند پیش از این در بهمن‌ماه سال 1402 نیز گلایه کرد: اداره‌ کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان به وعده‌هایش در زمینه تجهیز و نوسازی چند پروژه آموزشی شهرستان نهاوند عمل نکرده است.

احمدوند شهریورماه سال 1402 هم اعلام کرد: اداره‌ کل نوسازی مدارس استان همدان مدارسی که نیمه‌کاره تحویل داده است را تکمیل و تجهیزشده در اختیار مدیریت آموزشی شهرستان نهاوند قرار دهد.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 81618