شناسه خبر:81569
1403/2/1 18:27:58

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از توسعه و تقویت زیرساخت‌های دیماند و تأمین برق پروژه شهرک صنعتی دو شهرستان سقز خبر داد.

هیوا لهونیان درخصوص توسعه زیرساخت‌های برق و تأمین برق شهرک صنعتی دو شهرستان سقز گفت: به‌منظور اجرای پروژه ‌شهرک صنعتی دو شهرستان سقز، بیش از پنج هزار و 182 متر شبکه فشار متوسط هوایی دومداره با اعتباری بالغ‌بر 54 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی تخصیص داده شده است.

وی افزود: تأمین زیرساخت واحد‌های تولیدی از عوامل مؤثر در جذب سرمایه‌گذار، رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار است که یکی از دغدغه‌های استان در موضوع تأمین زیرساخت‌ها، مسئله تأمین برق پایدار شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی است که اخیراً در راستای انجام تعهدات و رسالت اجتماعی این شرکت به‌منظور کمک به توسعه اقتصادی پایدار با همکاری ارگان‌های مربوطه، اجرای این پروژه انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بیان اینکه این پروژه اکنون در مرحله راه‌اندازی قرار دارد و بیش از 85 درصد آن اجرایی شده است، تصریح کرد: عملیات اجرایی تأمین برق پایدار این شهرک و مناطق اطراف آن درسال گذشته شروع شده و تا آخر اردیبهشت‌ماه سال جاری برق تقویتی وارد مدار این مناطق خواهد شد و به بهره‌داری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تأمین برق متقاضیان و مشترکین جدید در شرف تأسیس، بهبود کیفیت ولتاژ تحویلی‌، ارتقای ضریب اطمینان شبکه و رضایتمندی مردم از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح به‌شمار می‌رود، یادآور شد: پروژه‌های تأمین برق کارگاهی، تولیدی و بخش صنعت به‌عنوان زیرساخت‌های اصلی همیشه مورد توجه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بوده است.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 81569