شناسه خبر:81494
1403/1/30 15:42:55

در گزارشی که سامانه 137 از عملکرد مناطق مختلف شهرداری همدان در 6 ماهه دوم سال 1402 منتشر کرد، معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه یک همدان با انجام 786 مورد از مجموع 790 مورد پیام دریافتی در سامانه، توانسته است رضایتمندی حدود صددرصدی شهروندان را به‌دست بیاورد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان ضمن تقدیر از کارکنان خدمات شهری منطقه یک، گفت: در حوزه مدیریت شهری ما در خدمت شهر و شهروندان هستیم و کسب رضایتمندی حداکثری آنان هدف است.

مرتضی حضرت‌زاده با بیان اینکه سامانه 137 یکی از سازمان‌های شهرداری همدان است که می‌تواند با دریافت نظرات شهروندان و ارجاع آن‌ها به کارشناسان باعث رضایتمندی هرچه بیشتر مردم باشد، افزود: شهرداری منطقه یک نیز که رضایتمندی شهروندان را در دستور کار خود قرار داده است، پیام‌های این سامانه را بسیار مورد توجه قرار می‌دهد.

وی گفت: مدیریتی که با کارآیی و اثربخشی لازم می‌تواند منابع و امکانات لازم را به‌درستی جهت استفاده هرچه بیشتر شهروندان از پروژه‌های اجرایی به‌کار گیرد و تعاملی مناسب با سرمایه‌های اصلی یک شهر که شهروندان آن هستند داشته باشد، می‌توان گفت مدیریتی موفق در عرصه شهری است.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به اینکه عمده وظایفی که شهرداری‌ها به آن مشغول هستند در حوزه‌های عمرانی و خدماتی است، افزود: تأثیرات مستقیم اجرای این پروژه‌ها در حوزه‌های مذکور بر زندگی تمامی شهروندان یک شهر است؛ بنابراین بایستی در ابتدا تمامی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی در ابعاد مختلف لحاظ شود و این‌گونه است که شاهد رضایت مردم یک شهر خواهیم بود.

شناسه خبر 81494