شناسه خبر:81475
1403/1/29 17:40:38
مدیر نظارت بر امور درمان علوم پزشکی همدان:

افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است

مدیر نظارت بر امور درمان علوم پزشکی همدان تأکید کرد: افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است و با آن برخورد می‌شود.

طوس کیانی در نشست با مدیران بخش سلامت شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه با متخلفانی که در ازای خدمات درمانی تعرفه‌ها و پول‌های غیر قانونی دریافت می‌کنند برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است و با آن برخورد می‌شود؛ اجازه نمی‌دهیم افرادی به‌صورت خودسرانه با افزایش تعرفه‌های خدمات درمانی و پزشکی برای مردم مشکل ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه هنوز تعرفه‌های پزشکی سال جدید ابلاغ نشده است، گفت: هرگونه افزایش قیمت در ویزیت و تعرفه پزشکی خلاف قانون و تخلف محسوب می‌شود و درصورت گزارش، با فرد خاطی قاطعانه برخورد می‌شود.

کیانی تأکید کرد: قیمت‌هایی که در فضای مجازی برای گرانی تعرفه‌ها منتشر می‌شود، صرفاً پیشنهاد و گمانی‌زنی است؛ اما تاکنون تعرفه‌های پزشکی که براساس اجماع نظر انجمن بیمه‌گران، نظام پزشکی و هیئت دولت تعیین می‌شود، در سال جدید ابلاغ نشده است و در‌صورت ابلاغ اطلاع رسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: تمام تلاش مجموعه وزرات بهداشت و درمان و دولت این است با حذف تدریجی تعرفه‌های ارزی، هزینه‌های اضافی بر مردم و بیماران تحمیل نشود.


منبع: خبرگزاری مهر

شناسه خبر 81475