شناسه خبر:81297
1403/1/26 14:55:29

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، از راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره در استان کرمانشاه خبر داد.

پیمان بهرامی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: مجتمع خدماتی رفاهی در زمینی به وسعت 12 هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری 200 میلیارد ریالی بخش خصوصی در حمیل به ایلام احداث شده است.

وی افزود: این جایگاه که در یکی از مسیرهای اصلی زوار کربلای معلی به سمت مرز مهران و مرز خسروی قرار دارد، دارای 2 سکوی بنزین، 2 سکوی نفت گاز است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه، مخازن بنزین و نفت‌گاز  جایگاه این مجتمع خدمات رفاهی هر کدام 45 هزار لیتر ظرفیت دارد، تصریح کرد: این جایگاه برای 10 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده است. با احداث این جایگاه، شمار جایگاه‌های سوخت مایع و گاز طبیعی این منطقه به 165 باب جایگاه رسید.

وی خاطرنشان کرد: 10 جایگاه سیار در مرزهای استان در حال سوخت‌رسانی هستند که از این تعداد 6 باب جایگاه در مرز پرویزخان، یک باب در شیخ‌صله، یک باب در سومار و یک باب در مرز شوشمی است، جایگاه مستقر در مرز خسروی نیز با ظرفیت 90 هزار لیتر در ایام اربعین فعال است.

بهرامی در پایان، خاطرنشان کرد: منطقه کرمانشاه یکی از مناطق 37گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با 6 ناحیه در شهرهای مرکزی (کرمانشاه)، قصرشیرین، اسلام‌آباد، سنقر، پاوه و کنگاور وظیفه تأمین سوخت مردم این استان را به‌ عهده دارد.

شناسه خبر 81297