شناسه خبر:81127
1403/1/21 01:14:23

استاندار کردستان گفت: در راستای توسعه بخش گردشگری، باید حمایت‌های بیشتری از بخش خصوصی صورت پذیرد تا گردشگران و مهمانان بیشتری به استان سفر کنند.

اسماعیل زارعی‌کوشا در جلسه خدمات ستاد سفر استان که در محل سالن جلسات هتل جهانگردی سنندج برگزار شد، با بیان اینکه در نوروز امسال همه دستگاه‌های خدمات‌رسان عملکرد مثبت و قابل قبولی داشتند، اظهار کرد: نوروز سال 1403 با تلاش و همت دستگاه‌های مرتبط اقدامات مطلوبی برای گردشگران و مسافران صورت گرفت، امیدواریم در سال‌های آتی با توسعه زیرساخت‌های گردشگری در سراسر استان شاهد حضور هرچه بیشتر هموطنان در کردستان باشیم.

وی بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری گفت: در راستای توسعه بخش گردشگری، باید حمایت‌های بیشتری از بخش خصوصی صورت پذیرد تا گردشگران و مهمانان بیشتری به استان سفر کنند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه بخش خصوصی در راستای توسعه گردشگری استان اقدامات مطلوب و ارزشمندی انجام دادند، تصریح کرد: در حوزه گردشگری هر دستگاه وظیفه خود را به‌خوبی انجام داده و همچنین بخش‌های خصوصی در حوزه گردشگری و پذیرش میهمانان نوروزی، با میهمان‌نوازی و مدیریت خوب توانستند رضایتمندی مسافران را کسب کنند که همه این نتایج مثبت، حکایت‌کننده از روحیه خوب مردم استان است.

*تدوین طرح توسعه گردشگری در کردستان

زارعی‌کوشا، توسعه گردشگری را الزامی دانست و گفت: این امر مستلزم تدوین طرح و اجرای برنامه برای توسعه گردشگری استان است هر چند تاکنون نیز ظرفیت‌های استان به‌خوبی معرفی شده است.

وی با ذکر اینکه هدف ما معرفی استان به همه دنیا است، یادآور شد: آینده و توسعه درخشان استان مستلزم رونق گردشگری است و برای اجرای این امر باید تمام ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم را برای آینده در نظر بگیریم.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 81127