شناسه خبر:81053
1403/1/19 13:48:57

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان ابراز کرد: تشدید کنترل فنی و رسیدگی به شکایات مسافرین، اولویت سفرهای عید سعید فطر است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، محمد سرگزی گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان برای تعطیلات عید فطر برنامه‌های ویژه‌ای جهت ارتقای ایمنی و تسهیل تردد مسافران درنظر گرفته است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان افزود: در راستای برنامه‌ریزی برای تعطیلات پیش رو تشدید کنترل فنی بر ناوگان حمل‌ونقل عمومی و نظارت بر وضعیت اتوبوس‌ها و سایر وسایل نقلیه عمومی و رسیدگی به شکایات مسافرین در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

سرگزی تصریح کرد: به همین منظور گروه‌های نظارتی این اداره کل در پایانه‌های مسافربری و همچنین در طول مسیرها مستقر خواهند شد و از تردد هرگونه وسیله نقلیه ناایمن و غیر استاندارد جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با همکاری پلیس راه استان ضمن تأکید بر رعایت حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات مسافرین در طول سفر، از کلیه مسافران گرامی خواست درصورت بروز هرگونه مشکل یا نارضایتی، مراتب را به مسئولین پایانه‌ها و یا سامانه‌های ارتباطی این اداره کل (141) اعلام کنند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در پایان به مسافران نوروزی توصیه کرد که قبل از سفر از طریق ارتباط با سامانه 141 از وضعیت راه‌ها و شرایط جوی مطلع شوند و به نکات ایمنی در طول سفر توجه داشته باشند.

شناسه خبر 81053