شناسه خبر:80879
1403/1/15 15:07:49

سپهرغرب_گروه خبر: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اعلام اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس روز ۱۷ فروردین ماه و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری این مراسم در ۱۴ شهرستان و ۵۰ نقطه از استان و در روستاها و دهستان‌های بزرگ پیش‌بینی شده است.

حجت الاسلام مهدی عبدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مراسم راهپیمایی همزمان راس ساعت ۳۰: ۱۰ صبح در سراسر استان آغاز می شود، افزود: مراسم راهپیمایی در شهر کرمانشاه از میدان شهرداری سابق تا مسجد جامع برگزار می شود و سخنران اصلی این مراسم هم محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه است.

وی از فعالیت چندین غرفه فرهنگی در مسیر راهپیمایی نیز خبر داد و گفت: غرفه های فرهنگی متعددی در مسیر راهپیمایی پیش بینی شده و این در حالی است که برخی از ادارات و دستگاه های اجرایی هم میز خدمت را در روز راهپیمایی دایر می کنند.

حجت الاسلام عبدی از همه مردم مومن و روزه‌دار استان کرمانشاه خواست در روز جمعه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است؛ حضرت امام (ره) در سال ۱۳۵۸ این روز را برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری کرد و از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیست در سرزمین های اشغالی راهپیمایی کنند.

در این روز مراسم های متعددی در کشورهای مختلف جهان در حمایت از فلسطینیان برگزار می‌شود. 

شناسه خبر 80879