شناسه خبر:80775
1402/12/28 09:49:49

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از توزیع مطلوب سوخت در ایام منتهی به عیدهای نوروز و فطر با تشدید نظارت‌ها، خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی در آخرین جلسه شورای اداری منطقه همدان در سال 1402 گفت: توزیع مطلوب سوخت در ایام منتهی به عیدهای نوروز و فطر با تشدید نظارت‌ها، مورد تأکید است.

وی ابراز کرد: توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی با تشدید نظارت‌های ایام منتهی به سال جدید و عید سعید فطر با هدف تسهیل ارائه خدمات سوخت‌رسانی به‌عنوان محور اصلی گردشگری، انجام خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت نقش جایگاه‌داران و پیمانکاران حمل‌ونقل در استمرار سوخت‌رسانی مطلوب، افزود: عملکرد همه طرف‌های ذی‌نفع، پیمانکاران و تعمیرکاران سیستم‌های مکانیکی و الکترونیکی تلمبه‌های جایگاهی در طول این ایام دقیقاً و به‌صورت 24 ساعته رصد و پایش می‌شود.

وی اطمینان داد: بیش از 30 گروه از واحدهای کنترل کمی و کیفی، بازرسی، حراست و روابط عمومی با محوریت رؤسای نواحی تشکیل شدند و امر نظارت را عهده‌دار خواهند بود.

در آخرین نشست شورای اداری منطقه همدان نمایندگان اتحادیه جایگاه‌داران و مالکان مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان نیز حضور داشته و همه حاضران حضوری و از طریق ویدئوکنفرانس بر خدمت صادقانه به هم‌میهنان عزیز میثاق همکاری بستند.

شناسه خبر 80775