شناسه خبر:80741
1402/12/27 13:10:14

سپهرغرب-گروه خبر:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان از آمادگی 71 گروه در تعطیلات نوروز با هدف تأمین برق مطمئن و پایدار در استان خبر داد.

هیوا لهونیان 26 اسفندماه اظهار کرد: تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری در نوروز برای رفاه حال هم‌استانی‌ها به‌ویژه در شرایط آب و هوایی نامناسب، اولویت اصلی شرکت توزیع نیروی برق کردستان است

وی ادامه داد: بیش از 200 نفر از کارکنان این شرکت در قالب 71 گروه عملیاتی و اجرایی، 14 مرکز اتفاق‌های شهری و 33 مرکز خدمات روستایی استان به‌صورت 24 ساعته در نوروز انجام وظیفه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه هر روز 184 نفر در قالب گروه‌های عملیاتی و مسئول شیفت انجام وظیفه می‌کنند، گفت: در تعطیلات نوروز امسال 16 مدیر کشیک ستادی، مسئولیت هماهنگی و انسجام‌بخشی فعالیت‌ها را برای رفاه و آسایش حال هم‌استانی‌ها و مشترکان عهده‌دارند.

لهونیان با بیان اینکه شرایط جوی و کوهستانی بودن منطقه، شرایط خدمت‌رسانی در استان را متفاوت با سایر مناطق غیرکوهستانی می‌کند، اظهار کرد: در این زمینه، تمهیداتی اندیشیده شده است که با حضور شبانه‌روزی نیروی‌های بخش فنی و عملیات و اتفاق‌ها، در صورت بروز هرگونه مشکل قطعی برق براثر حوادث طبیعی و غیرطبیعی نسبت به رفع سریع آن اقدام شود.

وی در ادامه از آنکال بودن گروه‌های تعمیرات و سرویس روشنایی معابر در مدیریت شهرستان‌های تابعه این شرکت خبر داد و بیان کرد: مرکز دیسپاچینگ و کنترل شبکه به‌صورت شیفت کامل 24 ساعته، خاموشی را کنترل و رصد می‌کنند.

وی از همه مشترکان خواست در صورت دیدن حوادثی که منجر به قطع برق می‌شود و تأمین برق پایدار را مختل می‌کند، از طریق سامانه 121 (واحد عملیات و اتفاقات) یا اپلکیشن «برق من» اطلاع دهند تا در اسرع وقت بررسی و نسبت به رفع خاموشی اقدام شود.

 

شناسه خبر 80741