شناسه خبر:80682
1402/12/26 11:10:52
در راستای بازرسی‌های ایام نوروز و ماه مبارک رمضان؛

135 پرونده تخلف در استان همدان تشکیل شده است

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از تشکیل قرارگاه نظارتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد و گفت: تاکنون 135 پرونده تخلف در استان تشکیل شده و متخلفین به پرداخت 729 میلیارد و 257 میلیون ریال جریمه محکوم شده‌اند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، مرضیه یونسی در حاشیه گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی اظهار کرد: با تشکیل این قرارگاه تمام امکانات و ظرفیت‌های تعزیرات حکومتی همدان به‌صورت شبانه‌روزی در جهت تشدید و تقویت نظارت‌ها به‌کار گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این راستا و بنا بر سیاست تعزیرات حکومتی کشور مبنی بر مطالبه‌گری و حضور میدانی مؤثر در بازار، روزانه دو تیم گشت مشترک ثابت و سیار در مرکز استان و یک تیم در سایر شهرستان‌ها، بازارهای شلوغ و پُرتردد، عمده‌فروشی‌ها، میادین میوه و تره‌بار و هتل‌ها را مورد نظارت هوشمندانه قرار می‌دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با تأکید بر اینکه تلاش شده با فراهم‌سازی تمهیدات لازم حقوق مصرف‌کنندگان حفظ شود و تخلفات صنفی به حداقل برسد، تصریح کرد: زمان فعالیت قرارگاه نظارتی تعزیرات از 15 اسفندماه تا 21 فروردین‌ماه خواهد بود و بر این اساس تاکنون 84 گروه نظارتی در استان تشکیل شده و از تعداد 747 واحد صنفی بازرسی صورت گرفته و تعداد 135 پرونده تخلف ایجاد و شده متخلفین به پرداخت مبلغ 729 میلیارد و 257 میلیون ریال جریمه محکوم شده‌اند.

یونسی گفت: تعزیرات حکومتی در راستای حقوق مصرف‌کنندگان با معدود متخلفانی که قصد برهم زدن آرامش بازار را دارند، قاطعانه و به‌صورت بازدارنده برخورد خواهد کرد و شهروندان محترم می‌توانند گزارش‌ها و شکایات خود را به‌صورت حضوری یا از طریق سامانه اینترنتی 135 تعزیرات حکومتی مطرح کنند.

شناسه خبر 80682