شناسه خبر:80657
1402/12/24 11:56:37
شهردار همدان در دیدار با آیت‌الله موسوی اصفهانی:

در انتخابات خبرگان همدان یک الگوی رقابت اسلامی موفق رخ داد

سپهرغرب-گروه خبر:شهردار همدان در دیدار با آیت‌الله موسوی اصفهانی ابراز کرد: در انتخابات خبرگان همدان یک الگوی رقابت اسلامی موفق رخ داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، شهردار همدان و برخی از مدیران شهرداری با حضرت آیت‌‌الله موسوی‌ اصفهانی، نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با اشاره به اینکه 45 سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، عنوان کرد: الحمدالله به لطف و عنایت الهی کشور ما زیر سایه حکومت اسلامی و ولایت فقیه قرار گرفته و ما هم در هر جایی از این حکومت اسلامی که هستیم، باید خدمت کنیم.

حضرت آیت‌‌الله موسوی اصفهانی تصریح کردند: همه ما باید در ابعاد مختلف به این نظام خدمت کنیم تا انشاالله شاهد رشد و ترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف باشیم.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، عنوان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان تأکید کردند، انتخابات در برهه حساسی قرار داشت و دشمنان تمام تلاش و سرمایه‌گذاریشان را بر کاهش حضور و مشارکت مردم در انتخابات گذاشتند که به لطف خدا نقشه‌های آن‌ها باطل شد.

حضرت آیت‌‌الله موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه مردم با وجود مشکلات مختلف پای نظام هستند، اظهار کرد: مسئولان باید تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به‌کار بگیرند و وظیفه ما هم این است که مشکلات را به سمع و نظر مسئولان برسانیم.

در ادامه شهردار همدان نیز با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه مجلس خبرگان رهبری، افزود: جایگاه مجلس خبرگان بالا است و جامعه حساسیت خاصی نسبت به این مجلس دارد و اهمیت این موضوع در اغتشاشات 1388 خود را نشان داد.

سیدمسعود حسینی با اشاره به اینکه دشمنان برنامه‌ریزی کرده بودند تا سطح مشارکت زیر 20 درصد باشد، عنوان کرد: الحمدلله با وجود پیش‌بینی دشمنان و مشکلات مختلفی که مردم دارند، سطح مشارکت مردم قابل قبول بود.

وی افزود: حضور جنابعالی، آیت‌الله طه‌محمدی و آیت‌الله شعبانی‌موثقی در انتخابات نمونه یک الگوی رقابت اسلامی انتخاباتی بود که این عزیزان در فضای قابل احترام به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود می‌پرداختند.

حسینی با بیان اینکه انشاالله نتیجه این انتخابات مایه خیر و برکت برای مردم همدان باشد، اذعان کرد: ما هم به نوبه خود پای نظام هستیم و انشاالله هر روز شاهد تقویت نظام اسلامی و ولایت فقیه باشیم.

وی به نقش مهم شهرداری همدان در انتخابات امسال اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری همدان نقش پشتیبانی، فضاسازی، ترغیب مردم به مشارکت و امیدبخشی را داشته است که به حمدلله از عهده این وظیفه به‌خوبی برآمد.

 

شناسه خبر 80657