شناسه خبر:80386
1402/12/19 13:05:58

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از آغاز فعالیت‌های «خانه‌های مهر بسیج» در استان خبر داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین افتتاح «خانه مهر بسیج» در شهرستان زرندیه اظهارکرد: بسیج محصول تفکر و اندیشه والای امام خمینی(ره) است که با تجلی حکمت الهی بر قلب ایشان شکل گرفت و شجره طیبه بسیج تبدیل به پیشوای انقلاب اسلامی شد که امروز ریشه در ایمان، باور، قلوب و رفتار ملت ایران و امت اسلام دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امروز بسیج این درخت تناور و پر ثمر انقلاب اسلامی با نشاط و با اقتدار حرکت می‌کند و توانسته در همه ابعاد و بخش‌ها کارآمدی خود را به نمایش بگذارد و نیازهای انقلاب را به خوبی تامین کند و لذا بسیج فرمول حل همه مسائل لاینحل ما است.

وی تأکید کرد: نام مبارک بسیج در طول 45 سال گذشته مترادف با پیروزی، کارآمدی و شکوه و اقتدار ملت ایران شده که با حضور به موقع در همه صحنه‌ها به امت اسلام خدمت کرده و لذا بسیج تجلی نصرت الهی بر امت اسلام است.

سردار کریمی با بیان اینکه دامنه و میدان فعالیت‌های بسیج گسترده است، گفت: هرکجا دفاع از هویت اسلام و ایران عزیز و خدمت به ملت شریف و عزیز ایران در مطرح باشد بسیج میدان دار اصلی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های سپاه و بسیج در حوزه‌های اجتماعی بیان کرد: عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی یکی از میدان‌های اصلی بسیج است که با استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها تهدیدات را خنثی کرده و به مردم آرامش، رفاه و خدمت ارائه می‌کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: ورود به رفع آسیب‌های اجتماعی و مستحکم کردن بنیان خانواده از اولویت‌های فعالیت‌های اجتماعی بسیج و سپاه است که ایجاد مراکز مهر بسیج یکی از فعالیت‌های در این راستا است که با به کارگیری نخبگان و بسیجیان عزیز سعی می‌شود بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد مراکز مهر بسیج در سطح استان مرکزی با قوت شروع شده که در همه شهرستان‌های استان ارائه خدمت این مراکز هدف‌گذاری شده و امید داریم گامی بلند در راستای رفع مشکلات مردم و خصوصا در مناطق محروم برداریم.

شناسه خبر 80386