شناسه خبر:80304
1402/12/16 12:54:29

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: از شهردار جدید اسدآباد درخواست داریم به ایجاد بازارهای تخصصی در این شهر توجه ویژه داشته باشد.

امیررضا یوسفیان سه‌شنبه 15 اسفندماه در مراسم تکریم و معارفه شهردار اسدآباد اظهار کرد: شهر اسدآباد مبادی ورود بار و مسافر از استان‌های بالادست و غرب کشور بوده و بار و مسافر این استان‌های بالادست و غرب کشور از این مسیر عبور می‌کند و این امر از ظرفیت و نقش مؤثری در اشتغال، تولید و گردشگری شهرستان برخوردار است و توجه ویژه شهردار جدید نسبت به این ظرفیت‌ها و زیرساخت و روساخت‌های آن ضرورت بسیاری دارد.

وی با تأکید بر اینکه دوستان در حوزه مناطق شهری پیشنهادات خود را ارائه دهند انعطاف و تصویب آن در کمیسیون ماده پنج و کمیسیون زیربنا با ما، ادامه داد: از شهردار جدید اسدآباد درخواست داریم انعطاف، پیگیری و برنامه‌ریزی در شهر اسدآباد را سرلوحه کار خود قرار داده و ما نیز قول می‌دهیم برای حل مشکلات پیگیر باشیم.

توجه و پیگیری طرح تفصیلی و طرح جامع، موضوع ماده 99 و 111 و طرح بازآفرینی شهری و توجه به موضوعات فرهنگی از دیگر مواردی بود که معاون استاندار همدان نسبت به توجه ویژه شهرداران جدید به آن‌ها تأکید کرد و افزود: زمانی می‌توان در مدیریت شهری موفق بود که به خاستگاه مردم و دغدغه آنان بپردازیم، هرجا که از مردم فاصله بگیریم، برنامه‌ها مغفول و روی زمین می‌ماند.

یوسفیان با تأکید بر اینکه توجه به مطالبات مردم موضوع محوری مدیریت شهری است، گفت: مدل مدیریت شهری شهرهای موفق، توانمندسازی اجتماعی است؛ بنابراین از شهردار جدید می‌خواهیم به مطالبات اجتماعی و راه‌ حل‌هایی که به برون‌رفت مردم از دغدغه و مشکلات حوزه شهری کمک می‌کند، توجه دوچندان داشته باشد.

وی خطاب به شهردار جدید ابراز کرد: اگر توانستیم بدون واسطه با مردم صحبت کنیم، مطمئن باشید مشکلات حل می‌شود، چراکه راه‌ حل بسیاری از مشکلات در نزد آن‌ها است؛ به شرط اینکه فاصله‌ها با مردم را برداریم و بیشتر به آنان نزدیک شویم.

یوسفیان در پایان بیان کرد: حضور پُرشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی همانند دوره‌های گذشته وظیفه ما نسبت به مردم را سنگین‌تر کرده و اگر برای خدمت به مردم پشت این میزها جان دهیم، ثواب است.

گفتنی است؛ در این مراسم «قاسم‌علی شرکایی» به‌عنوان شهردار جدید اسدآباد معرفی و از خدمات «علی‌حسن امیدی» سرپرست شهرداری این شهر تقدیر شد.

 

شناسه خبر 80304